fen

Members
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

About fen

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi 80 PM

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

2,228 profile views
  1. Колега виж дали това описание няма да ти помогне : https://www.drive2.ru/l/288230376151712069/ При мен е така - B6 Avant Part No: 8E0 959 433 AE Component: Komfortgerбt T01 0315 Coding: 07024
  2. Попаднах на този документ. Може да помогне: a4-ADR-camshaft.pdf
  3. Привет, Колега, Успя ли да го подкараш? Скоро ще се пробвам да монтирам на JN мотор(Ке-Jetronik), същия БК с 2-те лампи. Оказва се, че е важно и каква е кодиращата платка поставена в борда. Зависи от мотора 4-5-6 цилиндъра и типа на впръскване. Пробвах да подам на БК на 9 ти пин напрежение, все едно е свързан към потенциометъра, работи си - 0.6в 3.8 л/100, 1.2в 7.6 л/100. Би трябвало БК да очаква от 0-5 волта на този си аналогов вход. Това го пробвам с платка 893919100B за 5 цилиндров механичен инжекцион. Аналогична проба с платка 893919100AA за 4 цилиндров разхода пада на 3.4 и 7.1 при същите напрежения. Какво е напрежението на сигнала който си свързал към 10ти пин? Всъщност дали е верният? Ето как изглеждат 2 те платки и за кои мотори са: 893919100 code connector. code connector; KMH; DZ 1 893919100B code connector. code connector; KMH; KV, NG, NM, ; 7A, PS 1 893919100AA code connector. code connector; KMH; SD 1 Както и за JN така и за PM не срещнах изрично посочена платка... Това е което знам до момента
  4. Привет, това може да е от полза. Предишна тема с подобен проблем : https://audibg.com/forum/index.php?/topic/65608-%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82-cruise-control-a4-b6/page/15/&tab=comments#comment-2996720 Колегите правят това уточнение : On 1/17/2019 at 9:18 PM, bsdnikolov said: И едно много важно уточнение. Кодировката на ABS модулът НЕ СТАВА с широко разпространения китайски VCDS 12.12 кабел. Причината е, че той не е с Atmel, а с NEC чип. И колкото и да се опитваш, резултатът ще е 0.
  5. Привет, колега И при мен е така само че на предна лява врата. Съответно зимата замръзва.... Лятото се заиграх с един градински маркуч, полях около вратата и уплътненията при свалена кора. Какво установих - влиза, макар и минимално количество, вода покрай уплътнението на стъклото(хоризонталното с никелираната лайсна). След това се стича и капе точно върху щипките с които е захванато уплътнението за долната част на вратата. Самите щипки са като тези https://www.autohausaz.com/pn/OE-8E0837485D На някои от тях уплътнението, черния пръстен от снимките, се беше отделило и водата безпроблемно минава през тях и стига до уплътнението и зад него и след това точно на прага. М/у купето и вратата уплътнението не пропускаше, ляга доста плътно. Аз реших проблема като от вътрешната страна на на вратата върху щипките сложих уплътнител. Така водата просто се оттича през дренажите на вратата. Предполагам ако се сменят всички щипки ще стане екстра...
  6. Благодаря ти Райно за отделеното време и коректно отношение. Както винаги до момента всичко заявено пристигна в уговореното време. Успех!
  7. Колега и при мен е така -AVJ мотор
  8. Ето това е схемата от Elsa Win, дано да ти свърши работа Trailer socket.pdf
  9. Привет, ако това помогне да се ориентираш... Коя семеринга от схемата е проблемната? Номер 12 или номер 16? Ако е номер "12" то оригинална в Юнитрейд е VAG Уплътнителен пръстен Кат. №: 016 409 399 B Цена: 41.17 лв
  10. В Юмитрейд без отстъпка е: VAG Тампон Кат. №: 8E0 199 339 Цена: 19.92 лв
  11. Привет, да ползвам и аз темата на колегата... При мен също се появи същия на пръв поглед проблем. На място всичко е нормално, след каране по магистрала с около 120-130 км/ч спира да духа студен въздух... Няма грешки, не свети Еcon бутона. Ако спра на отбивка , изгася колата, и след 10 мин. примерно потегля, пак започва да си духа студено... В градски условия няма проблем - охлажда нормално. С една перка на радиатора съм. Колега реши ли проблема?
  12. Ето един интересен материал, говорят за проблем в управляващия клапан горе на главата и последвал конденз в самата помпа... https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiB7r2J_JnVAhWqO5oKHVmoA1sQtwIITDAI&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dcw8vzuxc1eQ&usg=AFQjCNEusmEMtSaSEE9MiDxFcHfUpqD11Q
  13. Колега, при мен светеха постоянно предните фарове за мъгла. Оказа се проблем в ключа. В него има 2 контакта - един за предните фарове за мъгла и друг за задните такива. В изключено положение пластините се повдигат от пластмасово цилиндърче което явно се износва от триенето или се стопява при претоварване. В резултат на това контакта остава постоянно затворен и на работеща кола си светват :). Ако колата няма проверка за изгорели светлини... то няма междинен модул между ключа и самите фарове. На диагностика нищо не показваше.....
  14. Благодаря на Райно за коректността и бързата реакция при намирането на поисканите от мен части. Аз съм поредния доволен клиент Радвам се, че все още има хора като него!
  15. Според Label файла за този мотор на тези канали: 111,0,Charge Pressure Control 111,1,Adaptation,RPM Range 1,Range: 0.0...100.0 % 111,2,Adaptation,RPM Range 2,Range: 0.0...100.0 % 111,3,Adaptation,RPM Range 3,Range: 0.0...100.0 % 111,4,Adaptation,RPM Range 4,Range: 0.0...100.0 % ; 113,0,Load Registration (Load/Full Throttle Enrichment) 113,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM 113,2,Engine Load,,Range: 0.0...100.0 % 113,3,Throttle Valve Angle,,Range: 0.0...100.0 % 113,4,Athmospheric,Pressure,Range: 500.0...1200.0 mbar\nSpecification (Error): ~1020.0 mbar ; 114,0,Charge Pressure Control 114,1,Engine Load,(specified) 114,2,Engine Load,(spec. corrected) 114,3,Engine Load,(actual Value) 114,4,Boost Pressure,Control (N75),Range: 0.0...100.0 % ; 115,0,Charge Pressure Control 115,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM 115,2,Engine Load,,Range: 0.0...100.0 % 115,3,Boost Pressure,(specified),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar 115,4,Boost Pressure,(actual),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar ; 116,0,Charge Pressure Control 116,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM 116,2,Correction Factor,Fuel 116,3,Correction Factor,Coolant Temp. 116,4,Intake Air Temp.,Correction Factor ; 117,0,Charge Pressure Control 117,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM 117,2,Accel. Pedal Pos.,Sensor 1 (G79),Range: 0.0...100.0 % 117,3,Throttle Valve,Sensor 1 (G187),Range: 0.0...100.0 %\nSpecification: 3.0...93.0 % 117,4,Boost Pressure,(specified),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar ; 118,0,Charge Pressure Control 118,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM 118,2,Intake Air,Temperature (G42),Range: -40.5...+135.0 °C\nSpecification (Warm): < +80.0 °C (max. +115.0 °C) 118,3,Boost Pressure,Control (N75),Range: 0.0...100.0 % 118,4,Boost Pressure,(actual),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar ; 119,0,Charge Pressure Control 119,1,Engine Speed,(G28),Range: 0...6800 RPM\nSpecification (Idle/FWD): 740...860 RPM\nSpecification (Idle/AWD): 760...880 RPM 119,2,Boost Pressure,Control Adapt.,Range: -25.0...+25.0 %\nSpecification: -XX.0...+XX.0 % 119,3,Boost Pressure,Control (N75),Range: 0.0...100.0 % 119,4,Boost Pressure,(actual),Range: 100.0...3000.0 mbar\nSpecification (Load): 1500.0...1600.0 mbar ;