Jump to content

Проблем с въздушно окачване на Allroad


ogitov

Recommended Posts

Здравейте,

Имам  проблем с окачването. При тест ми  изкарва 2 грешки:

1) 01437- Control Position not Learned 35-00_ _

2) 01770 -Temperature Sensor for Level Control Pump/Compressor (G290)

30-00- Open or Short to Plus

 

Какво  означават  тези  грешки? Могат ли да се оправят ,ако не какво да се сменя?

Вчера предницата  беше вдигната на ниво 3,а задницата на 1.

Днес предницата е на 1,а задницата на 2-ро ниво и не се вдига колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да претендирам за технически познания, според мен е нужна адаптация на окачването.

Защо прегрява компресора - най-вероятно защото колата се шашка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се прави тази адаптация,защото пробвах сVCDS,но не се получи.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един линк, мисля че е обяснено повече от подробно и си е от Ross-Tech:

 

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го пробвах и ми дава постоянно грешки. И между другото индикацията за проблем в окачването на таблото свети постоянно,а нивото е на 2 и при натискане на бутоните за регулиране на нивата не приемат команди.Днес лявата страна е на ниво 2,а лявата е паднала.

Отново ми дава същите грешки:

1) 01437- Control Position not Learned 35-00_ _

2) 01770 -Temperature Sensor for Level Control Pump/Compressor (G290)

30-00- Open or Short to Plus

3) 01400-Suspension Level Control 11-10 Control Limit Not Reached

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, искам да попитам, аз си включих днес ръчния режим на окачване(светна жълтата лампа man която е до нивата) и сега немога да я загася!?!? свети постоянно? Изключването по-същия начин ли става като включването? Със задържане на двата бутона за нагоре и надолу?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете като задържиш = заключваш окачването. само едното копче е задържано в случая (няма значение нагоре/надолу)... пак го задръж (едното копче) и ще излезе от ръчния режим. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се върти в главата идея за 2 компресора.
Дали ще има ефект,в смисъл по бързо помпане съответно и по бавното им износване.
Сега съм с нов-оригинален на около 6 месеца. 

Редактирано от tseco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като смених моя - вече 3та година нямам ядове. стария го рециклирах и си стои така.. бях го пуснал даже да се продава, ама интерес нулев. и си го оставих... ако сдаде багажа този - слагам го стария и новия рецилкаж пак... че отива време за чакане на kit-a от ebay. не виждам смисъл в тази операция... ако вс. е ок в системата рядко би трябвало да ти се включва... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,всичко е ОК,включва се рядко и помпа нивата за секунди-никакви проблеми.
Просто поредната муха.... :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Cepro, колко често се чува при теб? При мен се чува през около 1-2 минути за по 10на сек. това е в градско каране с дупки и чести спирания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Cepro, ...

Здрасти, рядко. нали ти казвам... ако става въпрос - вътре новия не го чувам даже... стария бръмчеше като за световно още като го взех (той сигурно си беше за ремонт).. новия - няма проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...