Stoqn.Tumbev Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Здравейте Колеги,горд собственик съм на А4 1.9 тди 90 кончета с AHU мотор.От известно време имам странен проблем с колата, та проблема е че паля от четвърт оборот и след изминати 500-600 мета когато освободя от скорост, колата гасне, след което е нужно да въртя доста докато запали и проблема изчезва. Този проблем не се случва всеки ден, а примерно за месец веднъж. Помислих че може да е от разхерметизирана горивна система и започнах щателно да оглеждам всичко но помпата е суха, маркучите са здрави. Смених горивния филтър и клапанчето на обратната нафта и резутата беше 3-4 месеца без проблеми, но днес сутринта пак ми направи същия номер(добре че съм с нов акумулатор). Закачих я на диагностика и няма никакви грешки! Ще се радвам ако някой колега даде предположение/решение за да си разреша проблема! Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Калпава нафта? При пълен до горе резервоар прави ли го ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 (Редактирано) Вчера като го направи имаше половин резервоар нафта. Нафта гледам да наливам предимно от ЕКО като съм останал с впечетлението че се с нафта от там колата се държи доста добре.Иначе зимата отварях резервоара за почистване и продухах всички горивопроводи, та не е от нафта още тогава го имаше този проблем. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 8 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 И аз съм доволен от горивата на Еко, значи го изключваме този вариант с нафтата, както и с резервоара. А поплавъка ти показва ли правилно или. Защото и на мен принципно някой път ми показва, че нямам бензин а всъщност има 20-тина литра. След малко се оправя примерно, а някой път не се появява с седмици както казваш ти. При мен проблема е в поплавъка на резервоара. Но пък го нямам проблемите с паленето и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 (Редактирано) Поплавъка също е сменян и си работи ОК.На мен ми се върти в главата по-скоро нещо свързано с релета или електрическия клапан на ГНП-то.Но нямам идея как се управлява този клапан предполагам че трябва да е от реле, но нека някой който се е сблъсквал с това да каже. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 8 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Или клапан или една купчина др.неща. Елиминирай управлението на тоя клапан като го захраниш с кабел директно от акумулатора и покарай така за пробата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 9 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Колега, знаеш ли какво го управлява тоя клапан, някакво реле ли е и кой номер,къде се намира? Сутрин след като запаля се чува "цъкане" на релета от тези които са под волана и силно ме съмнява че може някое да е с напукани спойки и понякога да прави проблем.Иначе мисля пак да сменя всички маркучи на горивопроводите до филтъра и помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 (Редактирано) Управлява го компютъра и не би трябвало да има реле за него.Според годината : до 07.97 - от 53 пин на комп. до клапана черен кабел с виолетова ивица от 08.97 до 07.99 - от пин 77 на комп. до клапана черен кабел с виолетова ивица за след 99г. не мога да кажа в момента.Нека все пак и някой друг да се изкаже.Лесно е да се хване дали проблема е в управлението на клапана.Може да гасне и от изгубване на сигнал от датчик хол на колянов вал, което е и единствения датчик без който мотора не може да работи изобщо. Записването на грешка в случая не е задължително. Редактирано 9 Септември 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 12 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 (Редактирано) До сега не се бях замислял за импулсния датчик на коляновия вал, защото знаех че ако замине колата няма да запали изобщо. Сега се разрових из форумите и намерих други подобни случаи на колеги с бензинови двигатели и се е оказвало че е от въпросният датчик. Ще гледам да го сменя в най-скоро време и ще пиша да се знае какъв е бил проблема.Благодаря! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 13 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 20 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Колеги,някой знае ли какво трябва да е съпротивлението на датчика на коляновия вал и на умната дюза да за ги замеря?Колата 1 месец не беше правила проблем но в петък 2 пъти ми загасна... съответно пак я закачих за да проверя за грешки и няма нищо записано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Дюзата от 90 до 120 ома, на коляновия 1000 ома м/у пинове 1&2.От умната няма да ти гасне колата, ако не вярваш я откачи докато работи. Ако съпротивлението и е в норма не означава, че работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 20 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 (Редактирано) замерих ги на топъл двигател(не знам дали има значение) и резултата е:датчика на коляновия вал показа 1400 Ома (1 и 2 пин) Умната дюза - 116 омадатчика в норма ли е?четох че датчика на коляновия вал и на дюзата са взаимно заменяеми, ако единия замине се взима данни от другия и колата влиза в авариен режим, затова замерих и 2-та. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 20 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Ти кажи според теб в норма ли е Нидъл лифт сензора е в норма. С ваг ком графиката на тайминга как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 21 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Питам дали е в норма защото по каталозите видях за моя двигател 3 вида, на 1000, 1200 и 1400 ома. Графика на тайминга не съм гледал, ще гледам в най-скоро време да изкарам една и ще кача снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 2 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 Здравейте колеги, преди 2 дни смених датчика на коляновия вал и сега ще карам да видим дали всичко е ОК.Когато свалих стария датчик видях че кабела му беше протрит и оголен от опиране във топлообменника на масления филтър. Надявам се това да е бил причинителя на проблема ми, но само времето ще покаже.Пак ще пиша да се знае дали това е решило проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 15 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Здравейте Колеги,да споделя малко инфо за моя проблем. В крайна сметка проблема се оказа от реле! След смяната на датчика на коляновия вал, всичко беше ок 1 седмица и пак ми загасна. Пак започнах търсене в теми на колеги и открих решение. Релето 219 което се намира в кутията на борд компа с прилежащ към него бушон, след като го свалих и отворих видях че беше нагоряло от "искрене" защото крачетата му не бяха в една равнина. Почистих го със водна шкурка и подравних крачетата така че да се допират едновременно и резултата е повече от месец без никакви проблеми. Поздрави на всички, благодаря за мненията и весло посрещане на празниците! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване