Jamesson Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Здравейте имам проблем с Рециркулация на отработените газове ниско налягане .Колата си върви перфектно ,но(check engine) лампичката не изгасва изобщо.Отивам в сервиз свързат я с компютър и ми изкарва грешка p0401 ,сменихме ЕГР датчика не се оправи , в сервиза като се изтрие грешката всичко е ОК , като тръгна да обикялам малко , светва лампичката. Ауди а3 1.9 тди 2004г. 105 к.с. някой да е имал същия проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Ако са ти сменили MAF-а ,сменихме ЕГР датчика защото компютъра само през него следи EGR функциалността, честито. Имаш си стар работещ и нов, също работещ (пък колко пари си дал за него, си е твоя работа и на "сервиза" в който си бил). Тази грешка се записва при заминал EGR. Сега отиди и си купи и нов EGR. някой да е имал същия проблем ?Много от нас с TDI PD го имат този проблем. И не се лъжи да си купуваш EGR втора ръка. Аз моя миналата година го смених с втора ръка и изкара точно 1 година и пак гръмна. Това е консуматив и се сменя с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamesson Публикувано 14 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 200 лв платих за този датчик , като гледам цените варират към 200 лв пак за нов ЕГР , дали ще се оправи с това , защото при проверка в сервиза на компютъра показва ,че работи . А като карам 10-20 км ,хоп лампичката светва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 И как разбраха, че той работи, а MAF-a не. Има шанс да ти изпуска вакума му, но такъв проблем още не съм виждал на живо. Много лесно можеш и сам да си го провериш. В трети канал на VCDS е стойноста на MAF-a. Чукваш за малко газта (първо загрей мотора до работна температура) за да го "въвбудиш" тъй като след 2 минути на празен ход мотора го затваря. Сега погледни стойностите на трети канал, трети блок. Ако показва ~270 mg/str., значи работи. Ако показва ~430 mg/str., значи е за смяна. Ако нямаш компютър, можеш и с уста да го провериш. Откачаш му вакума и на негово място нанизваш маркуче. Засмукваш с уста и задържаш. Ако не задържа вакум, значи е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamesson Публикувано 14 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Благодаря ти, утре ще пробвам този твой начин.http://www.autopower.bg/egr-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BD-meat-&-doria-audi-a3-8p1-1.9-tdi-88551-g540c109-i23375413.html Тази е частта за смяна нали ако не се лъжа ? Дали има опасност за двигателя ,ако я карам колата с тази грешка ,тъй като колата си върви много добре?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 (Редактирано) What the fuck е това менте? Ето как изглежда оригиналния: Дали има опасност за двигателя ,ако я карам колата с тази грешка ,тъй като колата си върви много добре??Ако не те притеснява леко завишения разход и не те дразни светещия check engine, няма никакво опасност за мотора. Просто в момента ти е по богата горивната смес. Абсолютно нищо страшно за мотора.Аз, за мен си купих този:Стъпи ми на 115 лева с доставката от Германия. Редактирано 14 Септември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamesson Публикувано 14 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Отворих капака и моя изглежда също като този дето изпратих.Май са го сменили с някакво менте ,предишния собственик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Ще се намешам в темата понеже преди 9 месеца когато взех мойта (1.9 105 коня е и тя) колегата bsdnikolov ми я закачи на компютър и при мене даваше някакви отклонения в стойностите на егр. Няколко дена след това ми светна чека и като отидох да видя от какво свети излезна егр. Та смених го с нов за 115 лева с отстъпка на Wahler и оттогава няма проблеми (имай впредвид, че има и на pierburg, който с отстъпката идваше на около 150-160 лева и първо тръгнах да взимам него понеже уж по-добра марка, обаче момчето от което поръчвам им го върнал понеже само Wahler го произвеждат и частта вътре пак си е на Wahler, а за тия 40-50 лева отгоре има и 2-ра голяма кутия на pierburg и лепенка на pierburg върху самата част всичко гравирано върху метала номера и т.н. е на wahler ). При 2.0TDI ЕГР е различен и по-скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamesson Публикувано 14 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Дали се сменя лесно този ЕГР клапан , и ако го сменям сам , след като нямам кабел за изтриване на грешката , дали ще изчезне лампичката,без да се изтрива самата грешка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Ами май не е много трудно, сменява ми го баща ми, предполагам, че ще можеш да го смениш сам. Само знам, че ми беше паднало малко нивото на антифриза понеже беше разкачал нещо оттам сигурно някой маркуч. А до грешката откачи си акумулатора докато го сменяш и тя грешата би трябвало да се изтрие за 15-на минути най-много при откачен акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 (Редактирано) При 2.0TDI ЕГР е различен и по-скъп.Едни и същи са ни. Че даже и дроселовите ни клапи са 1:1 Отворих капака и моя изглежда също като този дето изпратих.Май са го сменили с някакво менте ,предишния собственикКоя година ти е колата? Този EGR който показах на снимката е за BKC и BKD мотори. Ти най-вероятно си с BKC, но да попитам все пак.А до грешката откачи си акумулатора докато го сменяш и тя грешата би трябвало да се изтрие за 15-на минути най-много при откачен акумулатор.Даже и откачане на акумулатора не е нужно. Като покара 5-10 минути със сменен, чека сам ще изгасне.Ето и как се проверява на компютър ( с VCDS): Работещ EGR: Пробил EGR: Софтуерно манипулиран EGR: Редактирано 14 Септември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Ясно значи аз съм се объркал понеже гледах преди в един сайт, че за някой 2.0 TDI дават ето тези.http://www.autopower.bg/egr-клапан-pierburg-audi-a3-sportback-8pa-2.0-tdi-700907030-g578c109-i9551165.htmlhttp://www.autopower.bg/egr-клапан-meat-&-doria-audi-a3-sportback-8pa-2.0-tdi-88152-g578c109-i23375333.htmlАма като гледам 2.0-ките имат много модификации и явно при някой има някаква разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 (Редактирано) Тези които си гледал са за Common Rail двигателите. Те вече са електрически. За това попитах колегата за годината на колата.Но сега, като му погледнах отново първия пост, колата му е 2004-та година. Двигателят му със сигурност е с код BKC. Тоест, EGR-а му е този за който говориме ние с теб. VAG номер: 038 131 501 ANPIERBURG номер: 7.24809.16.0WAHLER номер: 7496DLUCAS номер: FDR 160ERA номер: 555060VEMO номер: V10-63-0011 Редактирано 14 Септември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamesson Публикувано 14 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Тези които си гледал са за Common Rail двигателите. Те вече са електрически. За това попитах колегата за годината на колата.Но сега, като му погледнах отново първия пост, колата му е 2004-та година. Двигателят му със сигурност е с код BKC. Тоест, EGR-а му е този за който говориме ние с теб. VAG номер: 038 131 501 ANPIERBURG номер: 7.24809.16.0WAHLER номер: 7496DLUCAS номер: FDR 160ERA номер: 555060VEMO номер: V10-63-0011BKC е мотора , утре ще пробвам да сваля ЕГР а , ако мога ще ходя да си взема нов и да го монтирам.Дано се оправи .Благодаря на всички ,които се опитват да помогнат . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 (Редактирано) Сваля се за 15-20 минути. Моя съм го демонтирал вече три път . Един път за неговата смяна с този втора употреба. Втори път за да сменя о-пръстена му, защото на този втората употреба му бе заминал. И трети път за да сменя гръмналия дросел. А сега ми предстои и четвърти, за да го сменя този път с нов . Но не виждам смисъл да го сваляш, ако не го сменяш. Само ще се омажеш до ушите. Свалиш ли го, сменяш или чистиш. Но, щом ти е светнал чека, сигурен съм че няма да минеш с чистене. Редактирано 14 Септември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Не знам дали при 1.9 tdi е като при бензин, но при мен с 1.6 FSI трябваше да се чистят и някви въздушни тръби около EGR-a. Първоначално го смених с нов без да чистя тръбите и пак даде грешка за заминал EGR. Нека колегата bsdnikolov да каже как е при дизела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Всмукателния колектор. При нашите дизели, той души мотора във високите обороти. От него няма да набива грешка. Иначе, не е лоша идея почистването му, но там разглабянето е доста, а омазването с гняс, още повече. След като изчистих моя, не можах да си изчистя ръцете цяла седмица .Но, за да свали EGR-а, ще свали и дросела. Виж, него е хубаво да почисти, че като се затлачи с гняс, клапата не се движи свободно и чупи зъбни колела. Но, като (ако) го чисти, много да внимава. Да те бута клапата с ръка, че може да счупи зъбче (зъбци) на зъбното колело и тогава ще трябва да си купи нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Егр-а на БКЦ е същия като на колегата с 2.0 тди,и изглежда по същия начин,а не с някаква черна пластмаса отгоре.А за да се затлачи дросела направо не знам на какви километри трябва да е тази кола.Моя дросел и ЕГР ги свалях да ги чистя точно заради писаниците във форума,че имало много нагари и тем подобни.А се оказа,че са си доста чисти,и само си изгубих времето.Колата е на 150к. км. реални и е точно с БКЦ двигател.Дросела се сваля много лесно,ама след това с ЕГР-а малко се по озорих с едни болчета отзад,и отдолу който свързват тръбата към него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamesson Публикувано 16 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 Колеги ,снимах няколко снимки , изглежда ми много чист , май изобщо не работи ? Какво мислите Вие ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 (Редактирано) :D А снимки на EGR-a нямаш ли?П.П.Снимките са на дросела. А и това че може да е чист, не значи нищо. Къса се гумено уплътнение. При това не толкова от мръсотията, колкото от умора. Редактирано 16 Септември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 Това не е оригиналния ЕГР за БКЦ двигателя.Иначе дросела ти е чист,и най вероятно и ЕГР-а ще е чист защото е сменяван. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 Това, че EGR-а е чист, не значи че е здрав. Ето снимка на моя, гръмналия: EGR-a умира от скъсвене на мембраната за вакума: Дали това ще се дължи на умора на гумата, затлачване на буталото и от там по-голямо усилие или от ниско качествена изработка, резултатът е един.Това не е оригиналния ЕГР за БКЦ двигателяТова и той си го знае:Отворих капака и моя изглежда също като този дето изпратих.Май са го сменили с някакво менте ,предишния собственик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 Разбира се,че ако е чист не означава,че е здрав.Спор няма тук Да попитам в тази връзка колега.Ако тече по малко масло от удушника на ЕГР-а(малките кръгли дупчици под вакум шапката) означава ли това,че ЕГР-а е за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 Не. Но това масло помага на гумата да се скапе по-бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 Четох в чужди форуми,че хора сменяли ЕГР-а точно заради това сълзене на масло от там,след 2-3 месеца ставало същото и при новия ЕГР.Чудна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване