v140 Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Здравейте, имам няколко проблема с колата и се надявам да ми помогнете. 1. Чува се някакво потракване във волана, което е сууууупер много ме дразни. Смених тампони на стабилизиращата щанга, томпони и лагери на макферсона, тампони на носачите. Това хлопане остана. Качвам клип да чуете за какво става въпрос. https://youtu.be/hL6nkOzbIwM 2. Колата някога угасва и после не иска да запали. Това ми се случва през няколко месеца. Днес ми се случи пак. Запалих сутринта, тръгвам и след няколко метра оборотите проиграха нагоре надолу и угасна. Въртя ключа и не пали. От какво може да е според вас? Четох за някакъв датчик на газта? Или пък тая дроселова клапа или както се казва там? Ходих при четири различни майстори, кой от кой по-прехвален и всички казват, че не знаят от какво е.... трябвало да го направи докато колата е при тях. Много неприятен проблем, веднъж така ми угасна на околовръстното и веднъж на трамвайни релси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dessok Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Здравейте, дали разбрахте от къде идва проблема? Аз имам същият и тропането е същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 18 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Надявам се някой да каже нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ricu Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Двата проблема нямат общо един с друг. Тропането от волана ми се струва да е от карето на кормилния прът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ricu Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 За гасненето и непаленето - възможна причина е и "датчик на Хол" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 .....или уплатнението на колекторите.....Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 19 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2015 Явно само май аз не мога да чуя тракането на тоя клип или поне лаптопа ми до толкова се усилва. Ама като гледам какво правиш с волана предполагам, че е нещо като при мен защото и аз имам тракане когато правя така. При мен трака и когато минавам по неравности с малка скорост. Направо се побърква. Също съм набедил карето на кормилния прът за момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 19 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2015 @ricu - сменен е датчика @venomcorp - сменени са тея уплътнения Почвам да си мисля, че е от тоя дросел. Прави ми впечатление, че като запаля оборотите "играят" леко и колата се усеща, че не работи равномерно. До сега не е чистен никога. @Иван Баев, да, когато минавам през неравности с малка скорост е особено отчетливо това тракане. В една тема бях прочел, че можело да е от кормилна рейка. Вчера проверих хидравличната течност - не е мръднала. Един от майсторите, при който ходих ми спомена за някакъв лагер на пръта, от който също можело да е. Не знам ако разглобя волана дали ще успея да видя нещо. Това карето на кормилния прът мога ли да го проверя по някакъв начин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 19 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2015 Играенето на оборотите от доста неща може да е - дюзи....дросел....дебитомер....А волана....рейката.Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 19 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2015 и аз имам тракане когато правя така. При мен трака и когато минавам по неравности с малка скорост. Направо се побърква. Също съм набедил карето на кормилния прът за момента. Same here... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 23 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2015 Проеблем №2 се разбра от къде идва. Прокъсан кабел и не стига ток до бубината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване