bobi_robi Публикувано 26 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 Здравейте колеги,порових форума, но не намерих точната причина за проблема. Колата е Б6 комби, от време на време се случва задната чистачка да се включи сама, колко и шашаво да звучи Днес я пускам, и забелязах че работи не правилно. Това което се случва е тръгва нормално, на връщане спира на 2/3 от прозореца и пак продолжава. В обратна посока го няма това нещо. Изключвам от лостчето, но тя продължава да си работи, за да спре трябва да загаса колата. Като бутам лостчето в крайно положение да пръска и да чисти си работи нормално. Ако некой се е сблъсквал с подобно нещо да сподели. Кое би придизвикало дефекта? - Реле? Ако некой го има като номер да драсне - Моторче? или и двете неща? Възможно ли е лостчето да е дало фира? Четох за смазване на моторчето, но понеже знам какъв зор е да се стигне до него дали би помогнало това нещо или загубена казуса? Дали да не пробвам първо със смяна на реле, понеже се включва и сама без да съм натискал лостчето? Благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 26 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 Аз вчера си чистих моторчето.....така и така бях отворил корите заради реотаните и реших да го погледна,че не пръскаше.Ако е намокрена електрониката отзад,може от това да ти е проблема.Да верно,трябва да махнеш корите отзад,малко гадно се махат,на щипки са.На ваг като я закачиш и пуснеш контролен тест работи ли задната както трябва,? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 26 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 Не съм я закачал, че минах нa Win 10 и не ми работи софта дето имам... Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 26 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 често срещан проблем е, има едно о-пръстенче в машинката, което след години се разяжда и пропуска течност в цялото моторче, най вероятно това ти е проблема, махаш кората, разглобяваш моторчето и ако има течност,за което съм сигурен, чистиш всичко сменяш о-пръстена, сглобяваш и си джъткаш още с чистачката. Успех с демонтирането на кората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 26 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2015 Благодарско ще го правя това упражнение няма начин. Това пръстенче намира ли се лесно? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Значи разглобих всичко, подсмазах обилно и върнах обратно. Моторчето проработи нормално, но започна да връща вода от дюзата и да пълни Моторчето, къдеро е самия механизъм, зъбните колелца. Някаква идея как да оправя това нещо? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 а нов о-пръстен сложи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 12 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Не съм, къде стои тоя пръстен? Единственият дето видях е където излиза нвън от остта. От къде може да се купи? Sent from my HTC One_M8 using TapatalkКъде стои тоя пърстен? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 12 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 а нов о-пръстен сложи ли? Колега къде стои тоя о-пръстен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 ето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 12 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Много благодаря, точно това е причината за тоя теч. Тези пръстенчета има ли ги във ВИК магазините? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 аз не можах да го намеря понеже е много тънко, сега не пускам течност отзад, обаче ако там където стои о-пръстенчето е ръждясало и има язвички, просто забрави, след скоро време ще се разруши о- пръстенчето и пак отначало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 12 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Благодарско. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berberian Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Във всеки сервиз монтьорите имат набори от о пръстени,мериш и слагаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nonchev Публикувано 26 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2016 При мен проблемът е следния. Наскоро я купих A4 B7 1.6 Avant с демонтирано моторче и рамо за задната чистачка от частно лице. Моторчето според неговите думи било изгоряло и затова го демонтирал. Както и да е намерих си втора употреба барабар с рамо и чистачка. Майстор ми монтира закупените неща. Проблемът е, че като запалиш колата и в неутрално положение на лостчето на чистачките се включва задната чистачка-3 пъти почиства и след това спира. Освен това задната чистачка тръгва да чисти от ляво на дясно, т.е. при неработещ мотор положението й е ляво. Гледам повечето Аудита са със задни чистачки, чистещи отдясно наляво, но макар и рядко има такива с "лява" задна чистачка. Да не би тия с левите чистачки да са от коли с десен волан ? Когато преместя лостчето за чистачки веднъж навътре към мотора тогава според мен застава в неутрално положение. Лостчето е такова за автомобил без бордкомпютър. Смених и моторчето на помпата за течност за чистачки с чисто ново. Ако някой се е сблъскал с този проблем да пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nextflights Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 И аз имах същият проблем беше се охлабило там, сложиш една шаиба защото пластмасата се беше пукнала и чистачката си чистеше когато реши, сега стреля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nonchev Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 (Редактирано) Колега, къде точно сложи шайбата. Аз се притеснявам също и че ми работи отляво надясно самата чистачка. Редактирано 28 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nextflights Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) Между гайката, и стана много добре. Редактирано 28 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване