kapitango Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Проекта който ми се въртеше в главата отпада затова отиват за продажба. Главите са две в перфектно състояние. размерите на клапаните са: всмукателен D 32,75 x 6 x 105,5 mm всмукателен D 32,75 x 6 x 105,5 mm Ето тук една доста подробна тема за това как се вадят 300 атмосферни кончета от АЦЕ блок с такава глава и останалия сетъп: http://www.clubgti.com/showthread.php?187653-Audi-A4-BTCC-STW-engine-specs-305-bhp-from-an-N-A-valver цена: 150 лв. за глава. Намират се в Плевен и могат да пътуват по куриер. За връзка и повече информация гсм: О899_948_173 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterburner Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Може ли снимка от страната на клапаните? Тези глави не са ли с изместените горивни камери? Тогава ще трябва и блок с междуцилиндрово разстояние както при V8-ците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 29 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 (Редактирано) Има доста проекти на КР и АБФ с такива глави. Дал съм и линк към проект, в който е ползван блок от АЦЕ с такава глава но са сложени овърсайз клапани и разбира се прилично портване. Ще направя снимки. По горе съм копирал два пъти размера на всмукателните клапани. поправям си грешката: Всмукателен D 32,75 x 6 x 105,5 mm Изпускателен D 27 x 6 x 97 mm Редактирано 29 Септември 2015 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterburner Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Привет, Чел съм темата. Цялата. Не са само по-големите клапани, а и главата е шлайфана под ъгъл, за да не допират клапаните с буталата, цилиндрите са им преместени центровете, както при V8-ците, за да поемат по-големите бутала. Затова и искам снимки от главите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 30 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Ще я снимам, даже имам гарнитура за 2Е и ще я наложа отгоре за да се види дали става. И аз не съм я мерил още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 5 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) Ето ги и снимките. Наложената гарнитура е VW 2Е, ABF двигател. Отворите за масото и водата съвпадат идеално. Но за да си пасне добре на цилиндрите трябва да се ползва гарнитура за V8 двигател на Ауди. Разпределителните валове в Главите също не стават за 4-цилиндрови двигатели, понеже при осмака е различна последователността на работа на цилиндрите и също се заменят с валовете за ABF или ACE. Главите- лява/дясна са взаимозаменяеми и могат да се обръщат според нуждата. Редактирано 5 Октомври 2015 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 17 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 200лв. за двете глави. Стават за V8 моторите AEW, ABZ, AHC, AHK, AKH Главите са оборудвани и в перфектно състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване