Привет, ето дейта шийта - http://www.amsoil.com/lit/databulletins/g2212.pdf
Pour Point °C (°F) (ASTM D97) -42 (-44).
Ако се сравни с други 5W (например Castrol, Motul), то AMSOIL има по-ниска или равна точка на течливост спрямо тях. Ползването на пълна синтетична база води до това, че масло, което има зимен вискозитет 10, запазва по-линейно своите качества и на още по-ниски температури. Разбираемо е да не е прието такова твърдение, защото не са много напълно синтетичните 10W40 масла, които се предлагат.
П.П.
Но, да, нека сме реалисти, не е в пъти по-течливо, а просто по-течливо
П.П.2 - Големият плюс на това масло, освен синтетичната база, която дава линейност на вискозитетите от ниска до много висока температура, е високият TBN (от там и висок ресурс), както и много високото съдържание на ZDDP (цинк и фосфор), което се отразява много добре там, където има контакт метал в метал. Разбирайте разпределителните валове на едно 2.5TDI, които са известен проблем.