ORiiON Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 (Редактирано) Здравейте колеги !!! Проблемът е че колата е много мудна няма ряс свети чека постоянно . Като е топла не пали веднага трябва да се държи на стартер повече от 6 секунди за да запали. След като го качих на компютъра ми излезнаха следните грешки "01441" и "01375" http://prikachi.com/images.php?images/55/8386055p.jpg. Момчетата ми казаха че горивото закъснява и не вдига до 15 градуса а до 13 . Също така че работила на 54% капацитет каквото и да значе това. Моля помогнете ! Редактирано 2 Октомври 2015 от ORiiON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ORiiON Публикувано 18 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 Направих центровка на помпата в един добър сервиз, сега е малко по-добре но все още свети чек лампата и като е загряла колата не пали веднага. Някой да знае от какво може да е ? Някой ми казаха че може да е от умната дюза или от помпата, трябвало да се излъже помпата че вънка е минус 20 градуса за да запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ORiiON Публикувано 5 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Благодаря Колеги за "светкавичният" отговор много ми помогнахте "Благодаря" .Проблемът се оправи след смяна на акумулатора . Стария беше някакъв си куче марка 74ah , а сега сложих bosch s5 100ah.Но чек лампата продължава да мига . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Да мига или да свети? Какви грешки изкарва сега? "Работи на 54%" би ме навело на мисълта рязко да сменя сервиза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Да мига или да свети? Какви грешки изкарва сега? "Работи на 54%" би ме навело на мисълта рязко да сменя сервиза...+1 ако след смяна на акумулатора имаш подобрение, виж и дали алтернатора е правилния и дали работи ок. Ако е с по-ниски ампери, отколкото има нужда колата, може електрониката да дава грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ORiiON Публикувано 9 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 (Редактирано) Ми старият акумулатор беше 75 ампера, с него закупих колата. Сега съм сложил 100 ампера на Bosch s5. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 9 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване