s7r3l0k Публикувано 10 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2015 Имам чувството, че центровката на помпата е направена възможно най-отвратително. В ниските обороти има неравномерна работа и мирис на неправилно изгоряла нафта. Самият мотор работи малко по-шумно и предполагам ще трябва да се регулират и градусите на помпата - колко трябва да са те? Липса на ускорение в ниските обороти, липса на мощ във високите. В какъв диапазон трябва да е IQ-то? Мотора е AGR, но останалата инсталация + турбото са от ASV с променлива геометрия. В 001 канал на Engine ли се четат стойностите и какви трябва да са в покой и във високите обороти? Горивните карти от ASV дали ще създават проблем на AGR-а, който е с по-малки дюзи? Доста съм бос в темата, така че всяка помощ ще е огромна за мен. Няма да правя сам интервенцията, но не знаем какви трябва да са стойностите на вкарваното гориво и наклона на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 10 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2015 Закачи я и постни тук да видим колко е в момента тайминга.Моята е ALH и е на 55.IQ-то ми е 3.1 и съм доволен.Стараеш се на 4-ти канал да е около 1.1-1.3 BTDC С 2.8% в последната колонка.Това го правиш на загрят мотор,без включени консумативи и без да пипаш педала на газта.А това че е шумен двигателя,може и да си въобразяваш,а може и от куп други неща да ръмжи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Абсолютно нищо не е така, както трябва да е. Колебанията са огромни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Мн ниска циклова порция, предварението не е вярно,мотора не е стабилен,авансатора едвам смогва. Горния пост може да ти е насока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) Как се правят корекциите? На запален и загрят мотор с местене на плочката на помпата само или и с промяна на градусите на помпата, докато не се получат стойностите от предходният пост?Едит: Интересното е, че това го прави само на загрял мотор, а понякога, включването на един консуматор (къси на фаровете) оправя неравномерната работа на мотора. Редактирано 11 Октомври 2015 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) Първо си оправи предварението.На загрят мотор,разбира се без да е запалена колата.Има много инфо в нета и ако не си с две леви ръце,ще се справиш.След това виж дали от адаптация(съмнявам се)ще можеш да нагласиш количеството гориво.А това че като пуснеш фаровете се оправя е нормално,защото компютъра усеща товара и пуска повече гориво.И на студен мотор не го усещаш,защото пак е по-богата сместа.И си купи нови болтове за колелото на помпата,оригиналните са "стреч".Секретния болт на плочката се отвива с камък 7,който го набиваш . Редактирано 11 Октомври 2015 от vlado_tonev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) Благодаря! Ще потърся как се оправя предварението. Количеството би трябвало да се оправя от адаптацията. С промяната на числото на кодинга (ако не се лъжа) се променя количеството гориво, обратнопропорционално. Повече имах нужда от информацията, какви трябва да бъдат стойностите.Едит: Стойностите трябва ли да са постоянни при покой или пак трябва да се менят както и сега, но в по-малки диапазони? Редактирано 11 Октомври 2015 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) Съветът ми е да отидеш при някой от форумните маисторчета.С две ръце съм за Никси в Герман.Прочети за него във VW форума.Ще ти реши всички проблеми по колата.Не са скъпчии и ти гарантирам,че парите които ще платиш,ще ти се върнат двойно.Разхода и вървежа няма да си познаеш после!А ако си я прежалил вече помпата,може да си поиграеш,но не е за всеки.Ти си преценяваш.... Редактирано 11 Октомври 2015 от vlado_tonev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Ще ти обясня, но ако пак не ти е ясно трябва да идеш друг да го направи. Първо си опреви мг от плочката. Много са ниски и предполагам, че затова ги мени толкова много.Направи ги от 2.5 нагоре и да не е повече от 4. Към 3 най-добре, но трудно се цели.Като са около 3 би трябвало малко да мърдат, най-много с +/- 0.1-0.2 След това аванса. Казали са ти да търсиш филмчета.Гледай го на канал 4 на загряла кола да докарараш близо и над искания. И авансаторът да не отива над 10%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 15 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Дали няма да стане по този начин - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=41418&p=671751 Ако не, то предпочитам някой, който разбира да я настрои, а не аз да експериментирам по нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 Колегата да ме извини че му ползвам темата, но бихте ли ми казали как на 4 канал последният прозорец да направя стойността под 10%.Във 2 и 3 стойностите са съответно 1, 3 и 1, 4 порцията гориво е 3, 2 тайминга 45-50 . Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Колата е а4 99г. с афн моторSent from my HUAWEI Y330-U01 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko5979 Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 (Редактирано) иска да се бутне още малко помпата към предварение за да станат процентите под 10 тайминга да стане около 60 Редактирано 4 Ноември 2015 от cecko5979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Аха ясно защото в момента е посредата изписва ми dead on Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване