Jump to content

Центровка на нафтова помпа - какви трябва да са стойностите?


s7r3l0k

Recommended Posts

Имам чувството, че центровката на помпата е направена възможно най-отвратително. В ниските обороти има неравномерна работа и мирис на неправилно изгоряла нафта. Самият мотор работи малко по-шумно и предполагам ще трябва да се регулират и градусите на помпата - колко трябва да са те? Липса на ускорение в ниските обороти, липса на мощ във високите. В какъв диапазон трябва да е IQ-то? Мотора е AGR, но останалата инсталация + турбото са от ASV с променлива геометрия. В 001 канал на Engine ли се четат стойностите и какви трябва да са в покой и във високите обороти? Горивните карти от ASV дали ще създават проблем на AGR-а, който е с по-малки дюзи? Доста съм бос в темата, така че всяка помощ ще е огромна за мен. Няма да правя сам интервенцията, но не знаем какви трябва да са стойностите на вкарваното гориво и наклона на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи я и постни тук да видим колко е в момента тайминга.Моята е ALH и е на 55.IQ-то ми е 3.1 и съм доволен.Стараеш се на 4-ти канал да е около 1.1-1.3 BTDC С 2.8% в последната колонка.Това го правиш на загрят мотор,без включени консумативи и без да пипаш педала на газта.А това че е шумен двигателя,може и да си въобразяваш,а може и от куп други неща да ръмжи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мн ниска циклова порция, предварението не е вярно,мотора не е стабилен,авансатора едвам смогва. Горния пост може да ти е насока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се правят корекциите? На запален и загрят мотор с местене на плочката на помпата само или и с промяна на градусите на помпата, докато не се получат стойностите от предходният пост?

Едит: Интересното е, че това го прави само на загрял мотор, а понякога, включването на един консуматор (къси на фаровете) оправя неравномерната работа на мотора.

Редактирано от s7r3l0k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо си оправи предварението.На загрят мотор,разбира се без да е запалена колата.Има много инфо в нета и ако не си с две леви ръце,ще се справиш.След това виж дали от адаптация(съмнявам се)ще можеш да нагласиш количеството гориво.А това че като пуснеш фаровете се оправя е нормално,защото компютъра усеща товара и пуска повече гориво.И на студен мотор не го усещаш,защото пак е по-богата сместа.И си купи нови болтове за колелото на помпата,оригиналните са "стреч".Секретния болт на плочката се отвива с камък 7,който го набиваш .

Редактирано от vlado_tonev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Ще потърся как се оправя предварението. Количеството би трябвало да се оправя от адаптацията. С промяната на числото на кодинга (ако не се лъжа) се променя количеството гориво, обратнопропорционално. Повече имах нужда от информацията, какви трябва да бъдат стойностите.

Едит: Стойностите трябва ли да са постоянни при покой или пак трябва да се менят както и сега, но в по-малки диапазони?

Редактирано от s7r3l0k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветът ми е да отидеш при някой от форумните маисторчета.С две ръце съм за Никси в Герман.Прочети за него във VW форума.Ще ти реши всички проблеми по колата.Не са скъпчии и ти гарантирам,че парите които ще платиш,ще ти се върнат двойно.Разхода и вървежа няма да си познаеш после!А ако си я прежалил вече помпата,може да си поиграеш,но не е за всеки.Ти си преценяваш....

Редактирано от vlado_tonev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ще ти обясня, но ако пак не ти е ясно трябва да идеш друг да го направи.

 

Първо си опреви мг от плочката. Много са ниски и предполагам, че затова ги мени толкова много.

Направи ги от 2.5 нагоре и да не е повече от 4. Към 3 най-добре, но трудно се цели.

Като са около 3 би трябвало малко да мърдат, най-много с +/- 0.1-0.2

 

След това аванса. Казали са ти да търсиш филмчета.

Гледай го на канал 4 на загряла кола да докарараш близо и над искания. И авансаторът да не отива над 10%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали няма да стане по този начин - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=41418&p=671751 Ако не, то предпочитам някой, който разбира да я настрои, а не аз да експериментирам по нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колегата да ме извини че му ползвам темата, но бихте ли ми казали как на 4 канал последният прозорец да направя стойността под 10%.Във 2 и 3 стойностите са съответно 1, 3 и 1, 4 порцията гориво е 3, 2 тайминга 45-50 . Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иска да се бутне още малко помпата към предварение за да станат процентите под 10 тайминга да стане около 60

Редактирано от cecko5979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...