Jump to content

Питане за кормилна рейка


StarDust

Recommended Posts

Здравейте. Колата е а3 97 година 1.8т,ако има значение. Проблема е, че от бая време имам много гадно тропане като мина през дупка или неравности. Направо удря във волана. Според мен е рейката,защото на място като мърдам волана нагоре и надолу има луфт и се чува едно чукане,все едно централния болт не е стегнат. Като мина през някакви малки неравности и имам чувството,че волана ще се откачи от подскачане/тракане, ако не го стискам много здраво. Също като завия на ляво и пусна волана не се връща,а си остава завъртян,дори в повечето случаи проължава да си завива наляво,ако не го изправя. При десен завой няма проблем. А като вляза в по-голяма дупка имам усещането,че гумите "си завиват сами",така да се изразя.

Четох,че на а3 и голф4 рейките са еднакви. Вярно ли е? И има ли значение коя година са ауди-то и голфа за съвместимост на рейките? Определено ще се търси втора ръка,защото да дам 500 лева само за рейка ми се виждат прекалено много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери карето на кормилния прът,намира се над педалите вътре в купето

Редактирано от vlado_tonev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм със същите оплаквания с изключение на това че волана си се връща и се държи съвсем коректно. Ходих до сервиз и установихме, че в рейката си има някакъв луфт, но не е нещо фрапантно пък и не е протекла. Момчето каза докато не протече не сменяш. Освен това ми каза че когато допра до смяна да не вземам втора ръка понеже така си ИМАМ вече. После погледнахме карето за което колега по горе споделя. Каза ми че има проблем в него въпреки че аз немога до го усетя много. След 2 часа ще я вкарвам в бокса за смяна на накладки и дискове и ми каза че ще смени и карето. Довечера като се прибера ще споделя мнение дали чукането е изчезнало. Иначе наистина е така все едно централния болт е развит и особено където има малки камъни по някой черен път. Само да споделя, че мн трудно се намира само карето и било с поръчка и ОЕМ. Когато говори с доставчиците си му обявяваха някаква цена от сорта на 530лв за тва каре. Майстора ми каза че ще намери вариант за по тънка цена. Днес ще се разбере...


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията колега. Ще чакам да споделиш какво е било. При мен всъщност се оказа,че волана се връща. Малко глупаво от моя страна,защото ми направи впечатление,че не се връща при много ниска скорост и без да давам газ,а то е нормално. С 2 думи моя грешка,но чукането и другите проблеми си стоят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същото положение(ГОЛФ).Имам едно каренце втора употреба заедно с прътта,мой близък моргаджия ми го подари.Не мога обаче да се наканя да го сменя и да пробвам.Чакаме колегата да каже как са се развили нещата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от карето колеги. Така се надявах ама ..... Майстора каза, че на 80% е сигурен, че е от рейката понеже при навиване наляво и надясно се чувало и някакво пукане. За сега не тече и няма да сменям. Другото съмнение е за шлиците на кормилния прът. Понеже карам с максимално издърпан волан към седалката и ми прави впечатление че като го прибера към таблото това тракане е доста и отчетливо по малко. Може и разкънката със шлиците да е. Ама и него няма да се наема да сменя докато не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А във Варна има ли някой който се занимава с рециклиране на рейка и долу горе какви пари излиза всичко със сваляне-качване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...