itsaka Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Здравейте, колеги! Имам един много странен проблем, който не мога да разбера от къде идва, на какво се дължи, защото ми се струва, че не е нещо много сериозно, но уви... Карам Passat B5.5 2.5 TDI V6 163 к.с., като цяло съм много доволен от двигателя, но имам един единствен проблем. Когато колата не е работила няколко часа първото палене е много трудно. Върти по много време, след което като запали изкарва пушек и като работи на място мени оборотите. Всичко мисля, че се дължи на въздух в системата и докато не изкара въздуха няма палене и прави този проблем с оборотите. Сменях горивния филтър, но никакъв резултат - смених и клапана на горивния филтър и пак така. След смяната на клапана на сутринта колата не иска да запали изобщо, просто от въпросния клапан изпускаше нафта, смених уплътнението на филтър и спре да изпуска нафта, но колата продължава да си пали по стария начин. Някакви идеи може ли да дадете? От какво може да е? След 1-во палене пали от раз, без никакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Първо пробвах с смяната на всички маркучи и дифтхунги -не стана, после си занесох помпата за ремонт. Смяна на гарнитури и авансаторно бутало.Сега пали... Това е варианта.... първо пробваш лесното и евтино, после на майстор. Имай на предвид, че въртенето без нафта на стартер изгаря крайното стъпало на електрониката на помпата(няма охлаждане). И ремонта после е доста скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 24 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 (Редактирано) А ако проблема е в помпата няма ли с vcds да се видят някакви отклонения в стойностите, а не да си играя на сляпо? Редактирано 24 Октомври 2015 от itsaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 (Редактирано) Не си играеш на сляпо. Гледаш къде овлажнява сутрин, ако има пропуски по системата, дори да е на вакум пак ще овлажни някъде : покрай скоби и дифтхунги, или от самата помпа. Ако няма такова овлажняване проблема остава вътре в помпата. С vcds няма как да отстраниш проблема, можеш да промениш стартовото гориво, да промениш горивото за празен ход , но ремонт не можеш да направиш.Може да ти засмуква въздух дори от маркучетата за излишно гориво от дюзите. Редактирано 24 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 24 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 А може ли да е от температурният датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 (Редактирано) А какъв дим изкарва бяло-синкав или черен? Може ли да се форсира веднага след като запали, прекъсва ли докато се форсира? Топла как пали, има ли дим? Има ли въздух по прозрачната шлауфка докато се върти на стартер? Изкарва ли нафта от тръбичките за дюзите когато не иска да запали? Варианти много, от въздух, през авансаторно бутало, крайно стъпало, клапан за дебита.....За това ти казах: смени всички маркучи и ако не се оправи помпата на ремонт.Това е 2.5тди пали дори без подгревни свещи. Редактирано 24 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 24 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Колеги ти къде прави твоята помпа и колко пари струва ремонта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Правиха ми я в Супердизел, ама не получих това, което исках.Ремонта е според зависи какво и е на помпата може и 300 може и 1300. И защо реши , че е причината в помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Супер-Дизел......................там ме драха яко преди 7 години........никога повече при тях а и цените са им по 3 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 24 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Ами защото не остана никакъв друг вариант. Сменях филтри, клапан, гледах помпата в резервоара дали работи, какво друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 Маркучи!!!Пукат се накрая покрай скобите, на излишната нафта се пукат на тръбичките на дюзите, не се вижда от вън, даже смени маркуча при резервоара.. Смени всичките маркучи и ако пак неще, тогава сваляй помпата. Има тест с VAG-COM на авансаторното бутало.... ама се прави на запален загрял автомобил..... а тогава на дали е показателно?!?!? При мен, докато я тествах на огледа при покупката си работеше, пробвахме я в сервиз и въпреки това два месеца след това отказа да пали напълно. Оказа се авансаторно бутало. engine> basic setings>canal 004 - early TDI_FanEarly е режим на максимално предварение 14,4-15 градуса. Тук ти показва дали авансаторното бутало може изобщо да го направи ( ако е износено не може). Обикновенно авансатора тук е на 10-20% и трябва градусите да не шарят с повече от 0,5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 26 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Всичко изглежда наред?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 (Редактирано) Има един вариант за проверка на системата за пропуски.На засмукващият маркуч слагаш помпичка за обезвъздушаване. Подкачваш и палиш. Гасиш и запушваш маркуча за излишното гориво след филтъра към резервоара. Почваш да помпаш за да вдигнеш налягане по системата. И гледаш от къде ще овлажни. Редактирано 26 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 26 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 За това май ще трябва да ида в някой сервиз. А относно помпата, какво, за сега отпада ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 За да се разбере първо трябва да се елиминират пропуските по системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 31 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 Колега някак си на схема можеш ли да ми го покажеш за да се пробвам да го направя сам, защото скоро няма да мога да посетя сервиз или някой майстор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 (Редактирано) На маркуча показан с жълта стрелка слагаш помпичкатакато от другият край трябва да е потопена в нафта (може директно от резервоара). Откачаш другият маркуч показан с червана стрелка. Подкачваш (помпаш) докато засмуче нафта и изкара въздуха от системата( не отвиваш никъде другаде). После запушваш маркуча показан с червената стрелка с тапа(кръгло желязо директно в маркуча и стягаш с скоба). Тогава пак подкачваш. помпичката ще стане твърда но това не трябва да те плаши(аз даже спуках една) помпаш.Когато спре да подава помпата.... Почваш да гледаш всички маркучи дали някъде ще овлажнят покрай снадките. От клапана на филтъра, през дифтхунгите на помпата, през маркучите за излишната нафта, от самата помпа.Преди да започнеш да помпаш за да вдигне налягане избърши всичко до сухо. Когато вдигне налягане, даже може да изчакаш, за да пробие и навлажни понякога трябва време. Помпичката трябва да си остане твърда, ако спадне или самата помпичка пропуска или има проблем по системата. П.П. Имай в предвид, че не трябва да има никакво овлажняване, дори и най-малкото..... ако има от там смуче въздух когато я загасиш. Редактирано 31 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 31 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 Благодаря ти много. Не бях я палил от два дни и преди мслко ми се наложи да я изкарам, но не иска да запали изобщо, идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 5 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Колеги, къде точно се намира релето за подгревните свещи и как да го проверя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 11 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 Бяха заминали и 6-те подгр.свещи. Сега когато е студено колата след като изчакам да изключи лампичката на таблото и завартя пали от рас. Обаче като загрее и е нужно да завърти 2-3 а преди не беше така и леко изпушва отзад, а сега на студено не пиши грам, възможно ли е да е температурния датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tihomir123 Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 Здравеите виште имам следния проблем имам ауди а4 2.5 тди куатро запалих колата зада се повозя колата работеше без никакъв проблем на вечерта си я паркурах и на другия ден не иска изобщо да запали с дърпане с нищо нафта има обезвъздушена е но постояно ми светка удивителен след това угасва започва да свети лампата за масло и не иска а с спреи за палене припалва нещто да кажете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване