Naidden Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Здравейте, днес проверявах тампона под карбуратора дали не е цепнат и свалих карбуратора, махнах и горната половина, за да видя дали пуска гориво ускорителната помпа. След като сглобих всичко, колата си запали, поработи малко прибрах смукача и си беше ок, но след като тръгнах още при първото изключване от скорост угасна. Превключих на газ и си закова 900 оборота. Обаче на бензин си гасне. Като дръпна смукача малко няма ефект, като го дръпна повече, чак тогава дига обороти и спира да гасне, какво може да съм направил та да става така?Забравих да кажа, колата е б3ка 1.8 сф мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Да не би клапата за смукача да задира и да остава в отворено положение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Има един електромагнитен клапан за празен ход. Или се е прецакал или не си му включил буксата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 30 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Значи букси не съм пипал и всичко изглежда закачено, има една която е омаслена доста, тя е за клапана който спира бензина като е на газ. Клапата на смукача изглежда ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Ако не е клапана, вероятно е запушен жигльора за празен ход или канала, по който минава горивото за празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 1 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Това е! Благодаря колега. Явно като съм отварял първия път се е напълнил карбуратора с боклуци. Преди малко отворих, почистих жигльорите, затворих запалих и си закова оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Само да питам с кой карбуратор си , Кейхин 1 или Кейхин 2 и имаш ли газова уредба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 2 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 Мисля че е пиербург, с зеленото вакумно резервоарче е. Има газова да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 На сф мотора се монтират само карбуратори Кейхин, освен ако тоя пиербург не е слаган допълнително. Нямаш ли някоя снимка на карбуратора и плочката за газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 4 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Ами ще направя ако трябва, имам и карбуратор от ру мотора и много съм се чудел дали да го сложа и дали ще стане. Мисля че той е кейхин, без резервоарче за вакуми е и изглежда по различно от този с който съм в момента. Незнам дали е сменян някога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 4 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Ето и снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) С този карбуратор ли си колега където си го снимал. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 5 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) Това е кейхин.А как ти работи на бензин че при мен има едно забиване.проверявах всичко работи мислех че е от ускорителната помпа е да ама не.Ако си от София ше има ли някакъв проблем да видя как са нещата при теб.Благодаря. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 5 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 От София съм и няма проблем да погледнеш. На бензин и при мен си има забиване и харчи доста. Не е много гладко ускорението. Например на 2ра с около 30 като подам газ до ламарината в началото е доста слабичко и като качи обороти набира като самолет. Преди беше по зле и придърпваше защото беше запушена ускорителната помпа. Сега съм почти сигурен че е от центровката на делкото, мисля че е много предверението за газ, но не смея да пипам нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) този проблем мисля че е от плочката защото доста стеснява отвора за въздух на карбуратора.ако си на газ де.а иначе като ускорение същото е и при мен.забива в първия момент и се отпушва после.ускурителната помпа работи на 100процента. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 5 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) Доста съм играл с тва нещо, преди бях с друга плочка която е по дебела и повече повдигаше кутията на въздушия филтър и имаше 4 отвора, два от които запушени. Пробвал съм и без плочка и нямаше разлика, може би трябва пак да пробвам. А как разбираш дали ускорителната помпа работи? Като разглобих карбуратора имаше една игла която като се натисне и от един отвор пръска бензин, ако не се лъжа не е ли това самата помпа? Редактирано 5 Ноември 2015 от Naidden Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Като погледнеш в дифузора на карбуратора и отвориш рязко дроселната клапа, трябва да се впръска бензин в дифузора. Това , което казва колегата с игличката също е ускорителната помпа. Да ви питам колеги с карбураторни мотори на газ, колко ви е вътрешния диаметър на плочката за газта и как е динамиката на газ, какъв разход дава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Доста съм играл с тва нещо, преди бях с друга плочка която е по дебела и повече повдигаше кутията на въздушия филтър и имаше 4 отвора, два от които запушени. Пробвал съм и без плочка и нямаше разлика, може би трябва пак да пробвам. А как разбираш дали ускорителната помпа работи? Като разглобих карбуратора имаше една игла която като се натисне и от един отвор пръска бензин, ако не се лъжа не е ли това самата помпа?точно това е ускорителната помпа щом хвърля бензин при рязко натискане на газта значи работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване