motorking Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Здравейте! Имам следния проблем с AUDI A3 2.0 TDI 140 к.с. По време на каране на колата изведнъж забива носа, все едно, че съм махнал крака от педала на газта и оборотите падат бавно. След като махна крака от педала на газта, натисна и пусна педала на съединителя и съответно отново натисна педала на газта колата потегля отново. Проблема се появява в неопределено време - когато му скимне. При диагностика показва грешка - датчик на разпределителния вал. Днес сменихме този сензор, но не изчистихме грешката с VAG COM-а, пробвахме колата, но отново забива носа. Някой имал ли е същия проблем и как го е разрешил? Имате ли идея от какво може друго да е освен датчика на разпределителния вал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Как така не изчистихте грешката?...... В смисъл не успяхте ли?Изпратено от моят LG-D855 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motorking Публикувано 20 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 (Редактирано) Не, майстора е казал, че това не е от значение, колата сама трябва да разпознае, че датчика е сменен. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 20 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Щом не изчезна значи нещо не е направено като хората....има вариант да е нещо във връзките....като начало изчисти грешката и покарай при последващо появяване на проблема виж точно каква е грешката...точният код.Изпратено от моят LG-D855 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motorking Публикувано 20 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 (Редактирано) Добре, така ще направя и ще пиша какъв е резултата.Посъветвах се с друг майстор, който каза, че грешката трябва да се изчисти и след това да се пробва, защото компютъра все още не разпознава датчика, защото все още има грешка.Каза ми също така, че датчика на разпределителния вал трябва да се регулира през VAG COM-а, със съответните стойности, които самата програма трябвало да покаже. Някой знае ли повече за тези стойности? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 20 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Нали каза че майстор ти го е сменял.......защо е оставил на половина работата си?Изпратено от моят LG-D855 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motorking Публикувано 20 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 (Редактирано) Защото "Не, майстора е казал, че това не е от значение, колата сама трябва да разпознае, че датчика е сменен" за грешката нищо не е казал. Явно не се е сблъсквал с такъв проблем. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 20 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 А горивен филтър кога си сменял за последно? Все пак го има като вариант. Недостиг на гориво при натоварване. Съответно прекъсване докато доставеното гориво не достигне нужното за консумацията. Само предполагам не твърдя, че ти е запушен филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Хм.....закарй си колата на читав сервиз вместо сам да гадаеш......не се занимавай с псевдомайстори. Не се обиждай....това наистина е чистосърдечен съвет.Изпратено от моят LG-D855 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motorking Публикувано 20 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 А горивен филтър кога си сменял за последно? Все пак го има като вариант. Недостиг на гориво при натоварване. Съответно прекъсване докато доставеното гориво не достигне нужното за консумацията. Само предполагам не твърдя, че ти е запушен филтъра. Това също го четох като вариант, дори имаше колега, който говореше за такъв проблем идващ точно от горивния филтър - от бял беше станал на черен.Хм.....закарй си колата на читав сервиз вместо сам да гадаеш......не се занимавай с псевдомайстори. Не се обиждай....това наистина е чистосърдечен съвет.Изпратено от моят LG-D855 Ами то всички казват че са "читави" и "разбиращи", но явно не е така. Благодаря ти!Майстора изчисти грешката и отново колата има същото държание. След като отново диагностицира колата нямаше тази грешка.loshdancho, ако горивния филтър е за смяна нали няма да излезе като грешка във VAG COM? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Не няма да излезе грешка, ако няма датчик. Нищо не ти пречи да смениш филтъра за проба. Пък ако не е от това няма да му навреди.Не вярвам да е стотици левове,а и дизела обича чиста нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Има логика да имаш някакъв механичен проблем , който се отразява на въпросният датчик и за това колата да засича грешка в него....но проблема истинският да е другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motorking Публикувано 20 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 loshdancho, да, ще сменим утре горивния филтър. venomcorp, грешката ( датчик на разпределителен вал ) е изчистена, вече не се показва, но колата отново забива - губи мощност и оборотите падат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Виж при коли N-та употреба много често има серия от проблеми. Не е изключено наистина датчика на разпределителният вал да е бил за смяна , но редом с това забиването на муцуната да е свързано с някакъв съвсем друг проблем по колата. Така че не гадай , а я води на качествен сервиз да ти прегледат всичко и установят реалният проблем/и/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Проблемите може да са най-различни и прикрити доста добре (най-вече при кола нов внос, току що закупена от търгаш). По-старите потребители помнят, че на мен ми трябваха 6 месеца докато установя и разреша скритите проблеми по колата си. На автора ще пожелая: "Късмет и много търпение." Не мога да ти дам съвет, освен този на колегата loshdancho (като за начало си смени горивния филтър). Мога само да ти стискам палци, за бързо и успешно решаване на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motorking Публикувано 21 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Благодаря ви! Ще пиша след като проблема се реши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 26 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2015 Здравейте весела коледа.Проблема.решен ли е че от два дена.ми.прави номера и мойта значи като карам до 100 110 нега прави нат 140 забива натискам гаста не набира спирам гася паля няма проблем влиза в авариен режим но от какво може да е някякви идеии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Казаха ми че геометрията на турбото е зацапано дали е възможно на диагностика излиза че турбото пренадува и влиза в авариен режим мисля да свалям турбото да го почистя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 И аз съм имал зацапване и забиване, но не мисля че излизаше грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 След почистване оправили се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 При мен записваше грешка в ECU-то "Overboost Condition". И колата гасеше турбината. Спирам, гася двигателя и пак паля, отново всичко е нормално. Нещата се оправиха, след като ми се раздвижи геометрията. От тогава, вече година и половина, всичко е "тип-топ" и колата не си е гасила турбината. А през това време е виждала и здраво напъване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 И мойта се кара постоянно и я настъпвам от време навреме и то бая как се зацапва тая турбина неми е ясно ште я смъкна утре да я почистя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Проблема решен смъкнах турбината геометрията не беше задръстена беше заял актуатора но в крайна сметка всичко е почистено и сега не влиза в авариен режим всичко е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pandiev Публикувано 24 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2021 Колегата motorking как реши проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване