Jump to content

AUDI A3 2.0 TDI 140 к.с. - Забива носа и падане на оборотите


motorking

Recommended Posts

Здравейте!

 

Имам следния проблем с AUDI A3 2.0 TDI 140 к.с.

 

По време на каране на колата изведнъж забива носа, все едно, че съм махнал крака от педала на газта и оборотите падат бавно. След като махна крака от педала на газта, натисна и пусна педала на съединителя и съответно отново натисна педала на газта колата потегля отново. Проблема се появява в неопределено време - когато му скимне. При диагностика показва грешка - датчик на разпределителния вал. Днес сменихме този сензор, но не изчистихме грешката с VAG COM-а, пробвахме колата, но отново забива носа.

 

Някой имал ли е същия проблем и как го е разрешил? Имате ли идея от какво може друго да е освен датчика на разпределителния вал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, майстора е казал, че това не е от значение, колата сама трябва да разпознае, че датчика е сменен.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не изчезна значи нещо не е направено като хората....има вариант да е нещо във връзките....като начало изчисти грешката и покарай при последващо появяване на проблема виж точно каква е грешката...точният код.

Изпратено от моят LG-D855

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, така ще направя и ще пиша какъв е резултата.

Посъветвах се с друг майстор, който каза, че грешката трябва да се изчисти и след това да се пробва, защото компютъра все още не разпознава датчика, защото все още има грешка.

Каза ми също така, че датчика на разпределителния вал трябва да се регулира през VAG COM-а, със съответните стойности, които самата програма трябвало да покаже. Някой знае ли повече за тези стойности?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото "Не, майстора е казал, че това не е от значение, колата сама трябва да разпознае, че датчика е сменен" за грешката нищо не е казал. Явно не се е сблъсквал с такъв проблем.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А горивен филтър кога си сменял за последно? Все пак го има като вариант. Недостиг на гориво при натоварване. Съответно прекъсване докато доставеното гориво не достигне нужното за консумацията. Само предполагам не твърдя, че ти е запушен филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм.....закарй си колата на читав сервиз вместо сам да гадаеш......не се занимавай с псевдомайстори. Не се обиждай....това наистина е чистосърдечен съвет.

Изпратено от моят LG-D855

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А горивен филтър кога си сменял за последно? Все пак го има като вариант. Недостиг на гориво при натоварване. Съответно прекъсване докато доставеното гориво не достигне нужното за консумацията. Само предполагам не твърдя, че ти е запушен филтъра.

 

Това също го четох като вариант, дори имаше колега, който говореше за такъв проблем идващ точно от горивния филтър - от бял беше станал на черен.

Хм.....закарй си колата на читав сервиз вместо сам да гадаеш......не се занимавай с псевдомайстори. Не се обиждай....това наистина е чистосърдечен съвет.

Изпратено от моят LG-D855

 

Ами то всички казват че са "читави" и "разбиращи", но явно не е така.

 

Благодаря ти!

Майстора изчисти грешката и отново колата има същото държание. След като отново диагностицира колата нямаше тази грешка.

loshdancho, ако горивния филтър е за смяна нали няма да излезе като грешка във VAG COM?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не няма да излезе грешка, ако няма датчик. Нищо не ти пречи да смениш филтъра за проба. Пък ако не е от това няма да му навреди.Не вярвам да е стотици левове,а и дизела обича чиста нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има логика да имаш някакъв механичен проблем , който се отразява на въпросният датчик и за това колата да засича грешка в него....но проблема истинският да е другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

loshdancho, да, ще сменим утре горивния филтър.

 

venomcorp, грешката ( датчик на разпределителен вал ) е изчистена, вече не се показва, но колата отново забива - губи мощност и оборотите падат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж при коли N-та употреба много често има серия от проблеми. Не е изключено наистина датчика на разпределителният вал да е бил за смяна , но редом с това забиването на муцуната да е свързано с някакъв съвсем друг проблем по колата. Така че не гадай , а я води на качествен сервиз да ти прегледат всичко и установят реалният проблем/и/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите може да са най-различни и прикрити доста добре (най-вече при кола нов внос, току що закупена от търгаш). По-старите потребители помнят, че на мен ми трябваха 6 месеца докато установя и разреша скритите проблеми по колата си. На автора ще пожелая: "Късмет и много търпение." Не мога да ти дам съвет, освен този на колегата loshdancho (като за начало си смени горивния филтър). Мога само да ти стискам палци, за бързо и успешно решаване на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте весела коледа.Проблема.решен ли е че от два дена.ми.прави номера и мойта значи като карам до 100 110 нега прави нат 140 забива натискам гаста не набира спирам гася паля няма проблем влиза в авариен режим но от какво може да е някякви идеии

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми че геометрията на турбото е зацапано дали е възможно на диагностика излиза че турбото пренадува и влиза в авариен режим мисля да свалям турбото да го почистя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен записваше грешка в ECU-то "Overboost Condition". И колата гасеше турбината. Спирам, гася двигателя и пак паля, отново всичко е нормално. Нещата се оправиха, след като ми се раздвижи геометрията. От тогава, вече година и половина, всичко е "тип-топ" и колата не си е гасила турбината. А през това време е виждала и здраво напъване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта се кара постоянно и я настъпвам от време навреме и то бая как се зацапва тая турбина неми е ясно ште я смъкна утре да я почистя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Проблема решен смъкнах турбината геометрията не беше задръстена беше заял актуатора но в крайна сметка всичко е почистено и сега не влиза в авариен режим всичко е ок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...