Jump to content

лампа на акумулатора


caby

Recommended Posts

Здравейте колеги....Честита Ви Коледа и много здраве на всички.

Имам следния проблем,който така и не ми се изясни след дълго човъркане.Колата ми е Ауди 80 В3 2000 пълна инжекция.Когато запаля колата лампата на акумулатора ми заедно с двете лампи за ниско ниво на охл.течност и тази под нея продължават да светят.Волтметърът ми в колата показва че не ми зарежда динамото.След като повиша оборотите около 2000-2500 положението се оправя (лампите загасват а волтметъра показва 13,5-близо 14в )до следващото запалване на колата.Сменях регулатора на напрежение с чисто нов...но проблема си остана.

Ако някои е имал такъв проблем да сподели.Предварително благодаря

.....проверих ремъка да не е разхлабен или стегнат....Всичко е наред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да се провери натягането на ремъка колега! А ако и това не помогне - разголбяване на генератора и всичко както си е по реда: проверка на колектора, лагери и т.н.! Лампата на таблото обикновено свети когато няма зареждане /т.е. целия кобиниран уред!/ Но със сигурност този датчик /ако е наред/ е по-точен от уреда, който показва зарядния ток! Имах подобен проблем, но при мене беше от регулатора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От един месец имам същия проблем, смених два пъти регулатора на напрежение на генеретора и не зарежда !!! всичко е ОК след 2800 оборота тогава нещата си идват на място. Според един майстор (вече пообиколих доста ....) проблема е в самата лампа на таблото смених и нея два пъти все тая, след оглед на платката на таблото всичко изглежда в норма, остава след празниците да сложа друго табло (имам такова в резерв) пък да видим ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,преди време карах едно Исузу Трупър (2.8ТД), въпросното возило имаше същия проблем (преди около 3 години). Преди седмица се видях с пича дето го кара сега и от него разбрах,че проблема е останал и досега.Само, че там се оказа,че ако не накараш лампите да загаснат(с подаване на газ) и спирачките отказват.Явно проблема е свързан с някое реле "около" динамото. Но ако откриете проблема ще се радвам да споделите, какво точно се е случило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал Бус със същите симптоми. И до ден днешен,докато не се подаде повече газ за да вдигне оборотите,си ги прави тези магарии. Ако ти се занимава и си решил,търси проблема,ако не мисля,че можеш да си караш така!

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Това лято имах такъв проблем с Аудито на мой братовчед. Оказа се лоша връзка в една букса,която се намира под волана.Та значи ако погледнете схемата ще видите,че напрежението,за възбуждане на динамото се подава през контролната лампа на таблото.От там нататък минава през въпросната букса и отива в динамото.Почистих контактните и клеми и всичко си дойде на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте отново.

Къде ориентировъчно се намира тази букса (...или какъв цвят кабел е... ),та да не се ровя из кабелаците.Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е куплунг с 26 извода /жълт на цвят/ на комплекта прибори от арматурното табло.Контакт номер13 е,за генератора.Долу под волана не се сещам какъв цвят беше но можеш да я проследиш от таблото.Между другото там са две една до друга,които правят връзка директно с тези на арматурното табло.И двете са с по 26 извода,така че внимавай да не се объркаш.Аз лично започнах от таблото към генератора проследявайки това напрежение и проблема излезе точно в тази "междинна" букса.Пожелавам ти успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...