caby Публикувано 27 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2006 Здравейте колеги....Честита Ви Коледа и много здраве на всички.Имам следния проблем,който така и не ми се изясни след дълго човъркане.Колата ми е Ауди 80 В3 2000 пълна инжекция.Когато запаля колата лампата на акумулатора ми заедно с двете лампи за ниско ниво на охл.течност и тази под нея продължават да светят.Волтметърът ми в колата показва че не ми зарежда динамото.След като повиша оборотите около 2000-2500 положението се оправя (лампите загасват а волтметъра показва 13,5-близо 14в )до следващото запалване на колата.Сменях регулатора на напрежение с чисто нов...но проблема си остана.Ако някои е имал такъв проблем да сподели.Предварително благодаря.....проверих ремъка да не е разхлабен или стегнат....Всичко е наред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 27 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2006 Добре е да се провери натягането на ремъка колега! А ако и това не помогне - разголбяване на генератора и всичко както си е по реда: проверка на колектора, лагери и т.н.! Лампата на таблото обикновено свети когато няма зареждане /т.е. целия кобиниран уред!/ Но със сигурност този датчик /ако е наред/ е по-точен от уреда, който показва зарядния ток! Имах подобен проблем, но при мене беше от регулатора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 27 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2006 От един месец имам същия проблем, смених два пъти регулатора на напрежение на генеретора и не зарежда !!! всичко е ОК след 2800 оборота тогава нещата си идват на място. Според един майстор (вече пообиколих доста ....) проблема е в самата лампа на таблото смених и нея два пъти все тая, след оглед на платката на таблото всичко изглежда в норма, остава след празниците да сложа друго табло (имам такова в резерв) пък да видим ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimas Публикувано 27 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2006 Колеги,преди време карах едно Исузу Трупър (2.8ТД), въпросното возило имаше същия проблем (преди около 3 години). Преди седмица се видях с пича дето го кара сега и от него разбрах,че проблема е останал и досега.Само, че там се оказа,че ако не накараш лампите да загаснат(с подаване на газ) и спирачките отказват.Явно проблема е свързан с някое реле "около" динамото. Но ако откриете проблема ще се радвам да споделите, какво точно се е случило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaskes Публикувано 27 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2006 Аз съм карал Бус със същите симптоми. И до ден днешен,докато не се подаде повече газ за да вдигне оборотите,си ги прави тези магарии. Ако ти се занимава и си решил,търси проблема,ако не мисля,че можеш да си караш така!Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 28 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2006 Здравейте колеги!Това лято имах такъв проблем с Аудито на мой братовчед. Оказа се лоша връзка в една букса,която се намира под волана.Та значи ако погледнете схемата ще видите,че напрежението,за възбуждане на динамото се подава през контролната лампа на таблото.От там нататък минава през въпросната букса и отива в динамото.Почистих контактните и клеми и всичко си дойде на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caby Публикувано 28 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2006 здравейте отново.Къде ориентировъчно се намира тази букса (...или какъв цвят кабел е... ),та да не се ровя из кабелаците.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 28 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2006 Това е куплунг с 26 извода /жълт на цвят/ на комплекта прибори от арматурното табло.Контакт номер13 е,за генератора.Долу под волана не се сещам какъв цвят беше но можеш да я проследиш от таблото.Между другото там са две една до друга,които правят връзка директно с тези на арматурното табло.И двете са с по 26 извода,така че внимавай да не се объркаш.Аз лично започнах от таблото към генератора проследявайки това напрежение и проблема излезе точно в тази "междинна" букса.Пожелавам ти успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване