toniko Публикувано 2 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2015 Здравейте, наскоро взех Audi A4 комби 3.0 TDI 2006 автоматик. Когато гледах колата и я тествах нямаше проблеми, но тъй като собственика май не беше сменял маслото на скоростната кутия, реших да го сменя. След смяна на маслото (сложил съм ZF каквото трябва да бъде), започна да ми придърпва при смяна на предавките и особено осезаемо, когато намалям и трябва да превключи от 2 на 1. Казаха ми, че вероятно кутията може да се адаптира или да се ъпдейнте софтуера на колата, но тъй като не съм наясно реших да пиша тук. Имате ли идея какво да направя в случая? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 (Редактирано) Ауди не препоръчва да се сменя маслото на Типтроника, a пък производителя на кутията ZF препоръчва. Затова има много спорове дали да се сменя или не и често страната която е против сменяне представя точно този проблем като главен аргумент. Така че не си първия. Може да се направи адаптация през ВАГ-КОМ и да се елиминира (или да се сведе до миникум) това придърпване. Не съм чувал до сега начин чрез ъпдейтване на софтуера на колата или кутията. Редактирано 3 Декември 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toniko Публикувано 3 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 Интересното е, че аз питах и в Ауди - Пловдив. Там ми казаха, че го сменят и ми искаха 1300 лв . Преди това имах A6 4F със същата кутия и на него съм сменял, даже в същия сервиз на Ауди - Пловдив и нямаше проблеми, но пак ми взеха 1300 лв. Някой знае ли, къде мога да направя адаптацията през ВАГ-а? Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 (Редактирано) Ами в сервиза на Ауди са имали 1300 причини да ти го сменят. Иначе ако погледнеш в официалното разписание за подръжка на твоя модел ще видиш че смяна на масло на Типтрокик не фигурира (за разлика от Мултитроник например). А пък това че са ти взели 1300 лв за смяна на малсо на Типтроник да не ми го беше казвал да не се ядосвам сега на тези пладнешки обирници в сервиза на Ауди. Аз на моя Мултитроник го смених за под 200 лв. масло + труд при моя механик. Относно адаптацията през ВАГ-КОМа - мисля че трябва да направиш това (но не съм сигурен): http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/autotrans.html Редактирано 3 Декември 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 ако си сменил маслото на мултитроника може ли да кажеш какво сипа вътре ?щото като го смятам литър масло + двата филтъра и подминах 200 лева без труд ей така за секунди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 (Редактирано) Оригинално масло за CVT - беше май 38 лв. на литър. Купих 5 литра. Изтекоха 4,5 литра от 7-те в кутията. Евтиния филтър (този отдолу) не съм сменял, мисля да го сменя когато сменя малсо пак след около 5 000 км, с цел да се подмени по-голяма част от тези 2,5 литра които не могат да изтечат. Тези 2,5 литра които останаха са на 90 000 км, защото малко се позабавих с последната смяна. Скъпия филтър (този отпред с тръбата) няма да сменя никога. Ще ми излезе по-евтино да хвърля Мултитроника ако се развали и да сложа ръчни. Освен това в официалното разписание за подръжка не пише че трявба да се сменят нито един от двата филтъра. Редактирано 3 Декември 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toniko Публикувано 8 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Здравейте колеги, бях в Ауди Пловдив. Хората бяха учтиви и за 48 лева ми направиха адаптация на скоростната кутия, ама същата работа. Ще си я карам така и ако се счупи или я правя, ако ремонта е сравнително евтин, или я сменям с ръчна. Другото, което ми казаха е че колата ми (която купих преди 2 месеца) 2013 година е била на 260 000, а когато я купих на 195 000. Подмладява се с годините , така че какво друго да ви кажа, освен че кола от БГ (освен от оторизиран магазин) няма да си взема никога повече . Дано поне да е поддържана моята, та да изкара още 100 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 Да, въртенето на километрите не е нещо специфично за Бългрия. Правят го в цял свят, така че е хубаво да се проверява ако е възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 9 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 Toniko и от оторизиран магазин да я вземеш, ако попаднеш на фирмена лизингова, пак ще е връткана и извън оторизирания сервиз така че гаранция за кЕлометри няма. Гледай екземпляра като го купуваш и т'ва ти е гаранцията - няма кой друг как да ти гарантира к'вото и да било Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване