itsaka Публикувано 2 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 Не съм я палил от 1-2 дена, на студен мотор как да го направя този тест, да видим какво ще покаже? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 Даваш на контакт, и включваш vcds>engine> mess blocks >4канал.Въртиш на стартер, и гледаш в Второ и трето поле. Второ ти е исканият, а Трето ти е даваният аванс.Ако се разминават докато въртиш на стартер, и веднага след палене(докато пуши)...не е добре работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 2 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 Мисля, че не става спирането с вагком така просто.Мен ми го спря софтуерно Крематор. Аз го затапих с ламаринка и махнах вакуумния маркуч към него и го затапих и него с болт М6х15 мм.Точно така се прави - определено не става с VCDS. Трябва да се занули таблицата за управление софтуерно и после хардуерните намеси - ламаринката в случай, че е пробил клапана, а болтчето да не изразходва вакуум. За ремапа - EDC15 с махане на чиповете, за EDC-16 - през OBD. Крематора се оправя и по двата начина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 То всички 2.5 са EDC15 ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 3 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Значи няма файда дето съм сложил ламаринката? По-късно ще постна данни с теста за 4 канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 3 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 При палене иска 11.0, а то дава 9. и нещо 10. След като запали, иска на место 7.0, а то дава 5.8 - 6.0 - това е на 4 канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Сега направи същият тест на топла и сравни. Но според мен е тръгнала за авансатор. Няма да откаже от един път но ще почне да прави аномалии. При мен беше същото. Един ден на -10пали, на другият +5 неще. Подкачвам, пали(докато подкачвам и въртя на стартер) После свалям помпичката и не иска. Също като при теб продимяваше и тресеше. Маркучи смених, и клапан слагах... Не помогна. Накрая след 2-3 месеца мъки накрая я отнесох за ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 3 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Значи ето на какво се дължи и тресенето. Ами ясно, нещата отиват на към ремонт. Само, че не знам, не съм много сигурен къде да я нося. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Child of Hell Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 (Редактирано) Колега при мен има същата симптоматика. оказа се проблем в електрониката на ГНР. Ще трябва да си закупя цятала ГНР втора ръка, защото нова е направо златна. Въпросът е от къде са надеждни, за да не изпърди след 1-2 месеца?(Audi А4 2.5 TDI 155hp) Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 За нова не знам как си си помислил изобщо, както си разбрал е златна Не ти трябва втора ръка, освен ако твоята е непоправимо повредена. Има вече доста хора, които ги лекуват тия помпи. Аз пак ще повторя линка, който бях дал на предната страница: http://decbg.com/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 То всички 2.5 са EDC15 )Тц, има със 16. Аз съм с такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Part номер имаш ли на ECU? Защото според ЕТКА са 15ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Моя грешка - 15VM+Подведох се по това, че може да се ровичкат таблиците през ОБД. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 А да, на по-новите 2.5ци може да се програмира през буксата. Моя е от най-архаичните с отпояване на чипове 15M4 се води Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 6 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Колеги, от както затапих ЕГР-а с ламаринка, чека светна за 2ри път. Този път грешката която я дава е самият ЕГР. Между временно погледна 4-ти канал на место когато работи колата загряла иска 0.8, то дава 1.2-4 или пък 1.0 иска, дава 1.4. Това нормално ли е? Явно ще трябва да махна утре тази ламаринка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Възможно е да има малка разлика в градусите, като съм гледал 004 канал на празен ход понякога има разминаване 0,2-0,3 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 10 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Колеги, нещо ново: от както затапих с ламаринка ЕГР-а, когато колата е нито студена, нито загряла паленето се оправи, въртеше по 2-3 и палеше, а сега когато махнах ламаринката при същото положение, колата взе да върти отново по-много пъти и чак тогава пали и изпушва, по-старому. Някакви идеи на какво може да се дължи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване