Jump to content

2.5 TDI V6 163 к.с. - проблем с паленето


itsaka

Recommended Posts

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 Даваш на контакт,  и включваш vcds>engine> mess blocks >4канал.

Въртиш на стартер,  и гледаш в Второ и трето  поле. Второ ти е исканият, а Трето ти е даваният аванс.

Ако се разминават докато въртиш на стартер, и веднага след палене(докато пуши)...не е добре работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не става спирането с вагком така просто.

Мен ми го спря софтуерно Крематор. Аз го затапих с ламаринка и махнах вакуумния маркуч към него и го затапих и него с болт М6х15 мм.

Точно така се прави - определено не става с VCDS. Трябва да се занули таблицата за управление софтуерно и после хардуерните намеси - ламаринката в случай, че е пробил клапана, а болтчето да не изразходва вакуум. За ремапа - EDC15 с махане на чиповете, за EDC-16 - през OBD. Крематора се оправя и по двата начина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега направи същият тест на топла и сравни. Но според мен е тръгнала за авансатор. Няма да откаже от един път но ще почне да прави аномалии. При мен беше същото. Един ден на -10пали, на другият +5 неще. Подкачвам, пали(докато подкачвам и въртя на стартер) После свалям помпичката и не иска. Също като при теб продимяваше и тресеше. Маркучи смених, и клапан слагах... Не помогна. Накрая след 2-3 месеца мъки накрая я отнесох за ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен има същата симптоматика. оказа се проблем в електрониката на ГНР. Ще трябва да си закупя цятала ГНР втора ръка, защото нова е направо златна. Въпросът е от къде са надеждни, за да не изпърди след 1-2 месеца?

(Audi А4 2.5 TDI 155hp)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нова не знам как си си помислил изобщо, както си разбрал е златна :D Не ти трябва втора ръка, освен ако твоята е непоправимо повредена. Има вече доста хора, които ги лекуват тия помпи. Аз пак ще повторя линка, който бях дал на предната страница: http://decbg.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да, на по-новите 2.5ци може да се програмира през буксата. Моя е от най-архаичните с отпояване на чипове :D 15M4 се води

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от както затапих ЕГР-а с ламаринка, чека светна за 2ри път. Този път грешката която я дава е самият ЕГР. Между временно погледна 4-ти канал на место когато работи колата загряла иска 0.8, то дава 1.2-4 или пък 1.0 иска, дава 1.4. Това нормално ли е? Явно ще трябва да махна утре тази ламаринка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да има малка разлика в градусите, като съм гледал 004 канал на празен ход понякога има разминаване 0,2-0,3 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нещо ново: от както затапих с ламаринка ЕГР-а, когато колата е нито студена, нито загряла паленето се оправи, въртеше по 2-3 и палеше, а сега когато махнах ламаринката при същото положение, колата взе да върти отново по-много пъти и чак тогава пали и изпушва, по-старому. Някакви идеи на какво може да се дължи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...