ocio Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Привет,държи 485 бара (задание и измерено) на рейката на празен ход при 777об./мин.Във всички режими си отработва заданието с +- 5 бара.На какво може да се дължи това?Имате ли идея какво влиза в сметката при изчисляване на заданието за налягане на рейката, в частност на празен ход? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Ти високо или ниско смяташ, че е това. Имаше 1 тема, където ставаше дума, че на празен ход държи 2 вида налягание - май около 300 и 600, ако не греша.И било нормално всяко от двете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ocio Публикувано 14 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Нормалното мисля е около 270 +-20.Някой знае ли защо моето е 485, на какво може да се дължи това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 (Редактирано) Когато колата е студена държи по-високо налягане... замери го на топъл двигател след като си карал Редактирано 15 Декември 2015 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ocio Публикувано 16 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 (Редактирано) Това е от старт на студен двигател, просто изведнъж заданието и налягането скачат.Нямам на идея на какво се дължи! Редактирано 16 Декември 2015 от ocio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 Нормално е така да прави... като позагрее и пада пак налягането на празен ход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване