Jump to content

Ремонт на поплавък Audi A4 B5


atommm

Recommended Posts

Привет колеги.Гледам, че много хора имат проблем с горивомера си, както и аз. За тези които имат този проблем реших да пусна тази тема. Надявам се да е полезна.Първото, което се прави е да се свали облегалката от дясно за задната става дума.След което кората, която е на багажника се откопчава(Аз откопчах само едната, не съм я свалял цялата)и ще видите това.

DSC_0007.JPG

Има три болчета(моите са кръстати), след като се отвият се вижда следната гледка.

DSC_0008.JPG

Има 2 маркуча за нафта и буксата за показнията към таблото.Развиват се двете скоби(моите са някакви супер гадни скоби и ги смених след ремонта)След което буксата се издърпва на горе(отдоло буксата е на два чопа с тънка отвертка вниматело се пъха между чопа и от двете страни и се издърпва)

DSC_0009.JPG

След това се вижда черната капачка, която сам отбелязал със стрелка на снимката. С Дървено трупче и чукче се почуква(кои с каквото има в краина сметка) за да я отвие.

DSC_0009.JPG

След като се отвие капачката се издърпва цялата кошница(може да си подложите някое парцалче че капе нафта)и стигаме до поплавъка.

Поплавъка се изважда като се издърпа поплавъка на горе докато освободи частта отзад която играе ролята на шплент и излиза от кошницата.

DSC_0010.JPG

Тук се вижда потанциометъра хода на двете пъпки по него.По потанциометъра нищо не съм бутал само го забърсах с парцалче.Ето ги и двете пъпки които са виновни за грешното отчитане.

DSC_0011.JPG

Може да минете пъпките с финна шкурка или като мен да сложите малко калаи на пъпките и да ги загладите с финна шкура.(Това с калая и поялника наи-много ме забави пипкаво е , но и поялника ми е е много хубав) и ги минете с шкурка след запояването.

След тази операция слагате пак поплавъка към кошницата, като се наклони се вижда пъпките дали контактуват към потанциометъра.Връщате кошницата в резервоара,след нея капачката,мъркучите (двата са различни да ги размените), буксата и така по обратния ред всичко.При мен проработи трябва да покарам малко за да проверя отчита ли вярно все пак. :hilezh:

Дано и при другите колеги помогне. Дано сам ви полезен.

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те разочаровам (и да задействам излишно пунктуални модератор/и), но такъв "ремонт" не ти върши работа.

Или върши до момента, в който калая се изтърка, а той не се слави като особено твърдо вещество....

А проблема не е точно в пъпките, а в пистите, вижда се с просто око.

За малко по-дълъг период, ремонт може да се направи с "пъпки" от два стари, повредени клемореда, във всеки има по една такава "пъпка", като върха ѝ е от сребърна сплав, износоустойчива и къде-къде по-удачна от калая за целта.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако темата не е добра нека буде изтрита.Аз работих с калай защото с такова разполагам.Просто исках да помогна с темата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...