atommm Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 (Редактирано) Привет колеги.Гледам, че много хора имат проблем с горивомера си, както и аз. За тези които имат този проблем реших да пусна тази тема. Надявам се да е полезна.Първото, което се прави е да се свали облегалката от дясно за задната става дума.След което кората, която е на багажника се откопчава(Аз откопчах само едната, не съм я свалял цялата)и ще видите това. Има три болчета(моите са кръстати), след като се отвият се вижда следната гледка. Има 2 маркуча за нафта и буксата за показнията към таблото.Развиват се двете скоби(моите са някакви супер гадни скоби и ги смених след ремонта)След което буксата се издърпва на горе(отдоло буксата е на два чопа с тънка отвертка вниматело се пъха между чопа и от двете страни и се издърпва) След това се вижда черната капачка, която сам отбелязал със стрелка на снимката. С Дървено трупче и чукче се почуква(кои с каквото има в краина сметка) за да я отвие. След като се отвие капачката се издърпва цялата кошница(може да си подложите някое парцалче че капе нафта)и стигаме до поплавъка. Поплавъка се изважда като се издърпа поплавъка на горе докато освободи частта отзад която играе ролята на шплент и излиза от кошницата. Тук се вижда потанциометъра хода на двете пъпки по него.По потанциометъра нищо не съм бутал само го забърсах с парцалче.Ето ги и двете пъпки които са виновни за грешното отчитане. Може да минете пъпките с финна шкурка или като мен да сложите малко калаи на пъпките и да ги загладите с финна шкура.(Това с калая и поялника наи-много ме забави пипкаво е , но и поялника ми е е много хубав) и ги минете с шкурка след запояването. След тази операция слагате пак поплавъка към кошницата, като се наклони се вижда пъпките дали контактуват към потанциометъра.Връщате кошницата в резервоара,след нея капачката,мъркучите (двата са различни да ги размените), буксата и така по обратния ред всичко.При мен проработи трябва да покарам малко за да проверя отчита ли вярно все пак. Дано и при другите колеги помогне. Дано сам ви полезен. Редактирано 29 Май 2016 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 (Редактирано) Не искам да те разочаровам (и да задействам излишно пунктуални модератор/и), но такъв "ремонт" не ти върши работа.Или върши до момента, в който калая се изтърка, а той не се слави като особено твърдо вещество....А проблема не е точно в пъпките, а в пистите, вижда се с просто око.За малко по-дълъг период, ремонт може да се направи с "пъпки" от два стари, повредени клемореда, във всеки има по една такава "пъпка", като върха ѝ е от сребърна сплав, износоустойчива и къде-къде по-удачна от калая за целта. Редактирано 15 Декември 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 15 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Колега ако темата не е добра нека буде изтрита.Аз работих с калай защото с такова разполагам.Просто исках да помогна с темата си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malakie7ca Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Екстра е темата колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts