Jump to content

malakie7ca

Members
  • Мнения

    130
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно malakie7ca

  • Рожден ден 19 Януари

Друго

  • Kaра
    A4, O2 4x4

Персонална информация

  • Локация
    Смолян

Последни посетители

1383 профилни разглеждания

malakie7ca's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега, може ли за мен... Тези дни се чудих от къде да си взема.
  2. Колеги, искам да гледам една кола в Севлиево ( около Севлиево и като цяло в близост обл. Габрово), да препоръчате някой сервиз, с диагностика по възможност. Благодаря ви!
  3. В общи линии и аз направих същото и вече съм доволен, че нямам ядове.. Благодаря много!!!
  4. Първо смених клапана, но като че ли стана по- зле. Но в крайна сметка те послушах и сложих такъв филтър и мога да се похваля с бързо и лесно палене. Благодаря много колеги!
  5. Здравейте колеги, както се казва "око лъже". Оставих я колата да постои почти цял ден без да я паля и след това на компютър, показа стойности под 150 оборота. Рециклирах стартера (който ми излезна 60лв) и запали почти веднага и докато умувахме дали да сложа клапан на горивния филтър на изходящата нафта, видяхме че едининя вход на горивния филтър не е закрепен както трябва (т.е. може би е счупен), днес ще потърся от някъде нов корпус да го сменя, мисля че влиза въздух и затруднява паленето. Надявам се днес да ми остане време да потърся и сменя корпуса. П.С. Днес запали от много бързо, без излишно въртене, а навън са минусови температури.
  6. Със сигурност е над 250 оборота, но се върти малко над него да кажем около 300-350 оборота, когато трудно пали. Все пак, може би утре ще ми остане време да го сваля и ремонтирам. Ако не е от това няма да загубя много, поне ще знам, че е читав. Благодаря отново и скоро ще пиша пак!
  7. Колеги, за сега нещата отиват към стартер, макар че не можахме да го хванем, че го прави когато си поиска, а и в Смолян си поваля добре тези дни. Сега въпросът ми е дали да рециклирам моя или да взема нов като за нов цените за 1.8 киловата почват от 150лв на AS-PL и 180лв за 2.0 киловата на Valeo. Има и трети вариант, който е да взема от някоя морга някакъв с уговорката ако прави проблеми да го върна, което е нож с две остриета, понеже може да не е от там и да си го върна, но може и да е от там проблема и не се знае колко ще изкара ( за това и не съм фен на тази идея много). Вие какво бихте посъветвали? Благодаря предварително! П.С. Последната седмица не съм усещал напрежение от вратите, като съм с дрехи, с които знам, че съм имал "приключение" ??
  8. Момчета, благодаря за съветите, но моля Ви, не влизайте в излишни спорове, за това кое как се нарича, само се изнервяте допълнително и ненужно. Утре- вдругиден ще се опитам да проверя за всичките съвети, които ми дадохте и ще докладвам. Благодаря отново!
  9. Ще го имам предвид, занапред да видя, ще открия ли причината, че е кофти да ме бие, не мога да му го върна :D. А колкпто до трудното палене, идванли ти нещо на ум?
  10. Да, но колата я имам от 5 години и едва наскоро взе да ме бие. Колкото до климатика, днес се случи отново да се занули и то след като я бях карал доста преди това (след карането, може би 10 мин по- късно я запалих) и при палене запали след 1-2 сек.
  11. Здравейте колеги, от скоро ми се появява някакъв проблем с тоците. Предполагам е от там понеже редовно ме "бие" ток като слизам от колата (от различни материи са дрехите и всичките се перат с омекотител). Другото, което ме води на тази мисъл е, че трудно пали, без значение дали е топла или студена, с и без подгрев или изчакване известно време на контакт, понякога пали от раз, друг път върти много. Монтирал съм си уред, който показва волтажа на акумулатора и като е запалена показва 14.0-14.1и2, на контакт около 13 над +5° и около 12.4 под +5°( градусите от показания на таблото). Работата е там, че понякога при температура над +5° чувам релето за подгрев и някой показания ми се зануляват като например климатроника ( става като след откачане на клемите- на 22° на АУТО и вкл. Климатик). Акумулатора е на 1 година, генератора е рециклиран преди година също, свещите са здрави (замервал съм ги с мултицет). Стойностите на гнп-то както и на дюзите са в нормите. Тъъъъ, не ме притеснява токът, който ме бие, ами това, че от сега трудно пали и ме притесняват големите студове. Някой ако има идея нека сподели, благодаря предварително. Ауди а4, 1.9 тди, 1Z мотор, 96г.
  12. Колеги решил съм да взимам една хонда сивик 2007 дизел от Добрич и искам да питам за съвет за сервиз, който да ме приеме за преглед и компютър. Говоря за началото на идната седмица. Благодаря предварително!
  13. Еее как така от изведнъж и то в движение ?, дали е възножно?
×
×
  • Create New...