Jump to content

Термостат или датчик?


justboneswth

Recommended Posts

Толкова питане и обяснения...и накрая колата на майстор.... :wall: .

 Понякога удоволствието е да откриеш и да го направиш, Не са важни толкова спестените пари, а усещането, че не си вързан в ръцете и  крайният резултат.

 А и този датчик 25 лв каква марка е? Нов оригинален в порше за душегуба е към 80-90лв, а същият в магазина е  30-40лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги имам проблем с термостата днес го смених но след продължително работене на климатроника ми показва 90 - 92 градуса но перките не се включват и не отваря големия кръг според вас на какво се дължи ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я качих на магистралата и ръчкане здраво големия кръг отвори и развъртя на предишния ден но днес след продължително ръчкате не качи повече от 94 градуса и не включи перките налал съв само антифрез немски до -80 без вода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.11.2017 г. at 21:34, audifen93 написа:

налал съв само антифрез немски до -80 без вода

Налял си не антифриз,а концентрат.Това въобще не е хубаво за охлаждането на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички бутилки с концентрат има таблица,на която е показано в какво съотношение да се разреди и съответното разреждане на какви градуси отговаря.Така на око да се разрежда не е добре.И ако искаш да си перфекционист разреждаш концентрата с дестилирана вода.

Ето една тема,която ще ти е полезна:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...