Jump to content

Проблем след почистване на дросел


velinddd

Recommended Posts

Имам A3 1.6 AKL и реших да му почистя дросела ,защото като го настяпя до 5000-6000 обората и го пусна по инерция или гасне или почват да играят оборотите.Почистих я с обезмаслител имаше доста нагар по нея и след като я зглобих и запалих оборотите стоят 1200-1300.На газ пак така (инжекцион).Въпроса ми е трябва ли да се настройва нещо след тази процедура понеже гледах да не съм бутнал или извадил някой маркуч но всичко си е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай за всеки случай всички маркучи около дросела.

Обърни повече внимание на вакумните да не изпуска някое.

С VAGCOM трябва да се направи адаптация на дросела.

Може и да не го правиш, ако нямаш кабел подръка, след 100-200 километра каране дросела трябва сам да се адаптира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички маркучи ги прегледах за пукнато или извадено , но всичко си е ок.Ще покарам както казваш да видя дали ще се оправи ако ли не , ще я закачам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се казва - козата си иска пръч... В твоя случаи - адаптация през ваг ком, забрави за "самоадаптация"...

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самоадаптацията също е вариант. Откачи акумулатора за няколко минути, след като го закачиш дай на контакт и изчакай 5 минути. След това я запали и я остави да работи на място без подаване на газ също около 5 минути. След 50-60км каране след това би трябвало всичко да си е на мястото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се прави на студен двигател нали ? Направих самоадаптация,покарах 50 км на бензин и като я обърнах на газ всичко отиде в канала.Държи ми високи обороти на празен ход като загрее.Само да вметна,че като откачих буксата на температурния датчик(синия) беше пълен с вода(антифриз)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е описана процедурата подробно, както и условията, при които може да се направи успешно.

 

Когато двигателят е студен, ламбда сондата не работи и смесообразуването се определя основно от датчика за температурата на охладителната течност (CTS).

Когато двигателят повиши температурата си, но все още не е достигнал работна температура, влияние започва да оказва и датчика за температурата на засмуквания въздух (AIT).

Ако CTS не работи, то тогава на празен ход винаги ще ти държи високи обороти (около 1200), защото смята че двигателя е студен.

 

Така че, провери си CTS датчика, особено щом е бил пълен с течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...