Sign in to follow this  
thecharge

b4 2.0 E 16V бензин- черен дим

Recommended Posts

Здравейте,

 

От скоро подкарах една б4-ка (с голям кеф смея да кажа),бензин, без газова инсталация и нищо по нея не е пипано като донастройване или тунинг. 

 

За мое съжаление от време на време както си карам и оборотите почват да играят, няма ряз при потегляне , като натискам без значение леко или намачкване педала - първо оборотите слизат надолу и след малко закъснение- почва да набира,  и когато дам повечко газ излиза черен дим (богата консистенция предполагам) от ауспуха.

 

Бях в няколко сервиза напоследък и смених регулатор на налягането на инжекциона, няколко маркуча, стъпково моторче, даже позачистих на ръка дистрибуторната капачка, ефекта - същия.

 

Колата се подържа изрядна, без пропуск за масла, ремъци, накладки, филтри и т.н. (даже всеки сезон се сменят спирачна, хидравлична и охладителна течности като годишна подръжка)

 

Моля дайте съвети какво да се прави.

Поздрави и благодаря за отговорите.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какви обороти държи на празен ход? Може да е заминала ламбда сонда, може да е температурен датчик, може да е дебитомер? Това са нещата, които ми идват на първо четене. Закачана ли е колата с ВАГ-КОМ за диагностика и ако да, имаше ли отчетени грешки? Разходът на бензин какъв ти е?

Edited by okops

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какви обороти държи на празен ход? - първоначално 800 а когато почне да играе спадат до 400-500

 

Може да е заминала ламбда сонда, може да е температурен датчик, може да е дебитомер? - дебитомера казаха че е добре,  ламбда сондата е сменяна миналата година (не че това е гаранция де)

 

Закачана ли е колата с ВАГ-КОМ за диагностика и ако да, имаше ли отчетени грешки? закачана е в два от сервизите и ми казаха че нямало грешки уж

 

Разходът на бензин какъв ти е? - ако работи порядъчно градско/извънградско - 12/7

​когато почне да играе - градско около 14/15 извънградско 9/12

 

П.С.: Меря разхода като фулирам резервоара и след 100-150 км пак фулирам и гледам разликата в литри

Благодаря за бързия отговор

Share this post


Link to post
Share on other sites

Този мотор не е от най-приказливите,така че на Ваг-ком кой знае какво няма покаже.Измерват се показанията на температурният датчик,показанията на ламбда сондата,показанията на потенциометъра на дебитомера и се прави настройка на дебитомера.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.