Jump to content

нуждая се от помощ - проблем с вибрации


psimeonov43

Recommended Posts

Здравейте , имам Ауди А4 quattro B5 1.9 TDI 110 кс.

смених висящ лагер наскоро и колата започна да тресе. Свалиха кардана пак и гресираха каретата. Проблема остана, след това смених тампона на скоростната кутия(ляв) че беше се закъсал. После вътрешно каре отзад в дясно - беше разбито и вместо да се подобрява колата започва все повече да тресе.тампоните на двигателя смених че единия беше тръгнал , макар че бях на 100% че не е от там и вече не знам какво да сменям.

Моля някой ако е имал проблеми подобни да сподели че ми идва да я предам за скраб вече.

благодаря предварително на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо приключение. Със смяната на всеки детайл с нов положението вместо да се подобрява става безнадеждно

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...смених висящ лагер наскоро и колата започна да тресе...

Сам си го написал от кога (след какво) се е появил проблема ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой, "стария" висящ лагер ли? Малко трудно ще му е......

Симеонов, нещо много зачестихте хората с такива оплаквания, да не ходите всичките при едни и същи некадърници?

Скоро беше, в една друга тема след същия ремонт - същия проблем, чесане на тимби, съвети, оказа се, че е разбита "кръстачката", да ги питаш "майсторските" льохмани как не са я видели/усетили при ремонта, пък и ако не се пипа внимателно, често същите "майстори" я разбиват тая кръстачка при демонтажа на двете половини на кардана.

Друго което е най-вероятното, да не са ти зацепили двете половини както са си били, пак да повторим: един САМО шлиц погрешно и баланса отива на кино.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкривен е кардана.С елиминиране на всеки луфт-каре,тампон скоростна кутия,висящ лагер проблема става все по ясно изразен.Търся кардан да го сменим целия.Дали е бил крив или е изкривен от първия майстор който сменя лагера не може да се каже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може то, ако (например) се изтърве докато се пренася и падне така, че да "сгъне" рязко кръстачката, може да огъне шлицовия вал, достатъчно мека е стоманата за да поддаде. Друго което съм виждал е, как за да "избият" запечените шлици, някои подлагат върху главата на леко развития болт вътре във "вилицата" парче метал и напъват, като естествено понякога парчето пада и резкия удар криви вала.

И пак е съмнеж.....

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия майстор е избил кръстачката с ЧУК. Също и У обратната вилка в която влиза. Същата вилка е поставена със зор и стои накриво. Следтвие тази интервенция са поддали тръгналите детайли гореизброени. Пазете се от такива говеда наричащи се майстори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...