Travoltino Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Колата е Audi A4 B5 AFN Quattro. Карах я на майстор и ми каза, че геометрията се движи перфектно и не е зацапана. Вакум маркучите са нови. Клапан н75 го сменях преди 2 години с нов, но от по-евтиния вариант с елипсовидната букса. Майстора ми отново в него се съмнява. Прави ми диагностика, но не видях какви точно грешки е имало. Аз се чудя дали теоритично е възможно от кофти нафта да се получава това забиване, ако се е желирала и не впръсква хубаво. Обаче пък си палеше в студовете без никакъв проблем. Хубав ден!Sent from my GT-I8262 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aladin Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 (Редактирано) Защо не сложиш малко бензин - на 10л нафта - 200-300 до 500 гр. Покарай малко и после кажи как е. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 26 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Мисля да изхрча тази нафта, да сменя горивния филтър и да заредя от скъпата нафта на ОМВ.Sent from my GT-I8262 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 (Редактирано) От недостиг на гориво в авариен режим не се влиза. Симптомите биха били прескачане, неравномерна работа, липса на въртящ момент, особено при високи обороти и гаснене. Също така ако ти се сгъстява горивото, проблема ще изчезне, когато колата загрее. По-подробно описание на ситуацията е единствения начин да ти помогнем. Например какви грешки има записани, кога влиза в авариен режим, един лог на 1ви и 11ти канал в движение. Редактирано 26 Януари 2016 от Buddah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 26 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Благодаря за информацията! Ще трябва да ходя на диагностика явно. Влиза в аватиен режим на извънградско каране, когато се товати двигателя. Например на 4-та към 2000 оборота като започвам да качвам баир, давам малко газ и влиза в авариен режим. Спирам, гася, паля отново и се оправя. Забравих да напиша, че майстора каза за дебитомера, че е ОК. Гледаше някакви стойности на компютъра, докато аз форсирах двигателя. Каза, че клапан н75 го съмнява, ама не беше много убеден. Отвори ми и компютъра, за да провери маркучето вътре, но си беше здраво.Sent from my GT-I8262 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aladin Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Ти и да смениш филтъра, като имаш останали боклуци в резервоара- все тая. Слагай бензинец да ги поразтвори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Би ли обяснил какъв тип боклуци имаш предвид, защо смяташ, че бензина ще ги разтвори и как разтварянето им ще предотврати влизането на колата в авариен режим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Грешката е : 00519 - intake manifold pressure sensor (g71) 28-00 - Short to Plus Маркучето на Мап сензора изглеждаше здраво, но май ще трябва да го сменим профилактично? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 От време на време хората се оплакват от този датчик, има вариант да се сложи външен, ако този е приключил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Някъде из форума прочетох, че тази грешка е свързана със студена спойка. Студена спойка на платката на компютъра ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Предлагам ти преди да се вкараш в интересните филми да провериш буксата на датчика за влага и други аномалии. Точно в тази част на коша вода достига сравнително лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 (Редактирано) Да проверя за влага буксата на самия компютър ли? Нали този сензор е запоен за платката на компютъра и няма букса само за него? Колата е 97 година. До колкото разбрах при по-новитес AFN мотор, МАП сензора не е в компютъра, а е отделно. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 28 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Да, така е. Моя е грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 8 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Смених профилактични маркучето на Мап сензора, което е в компютъра. Изглеждаше си здраво, а вътре в маркучето имаше масло. Проблема със забиването си остана... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Свали кутията на екуто,отвори кутията,презапой трите крачета и си готов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Е ако се стига до презапояване, направо да си направи мода за изнасяне на МАП-а извън ECU-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 8 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Свали кутията на екуто,отвори кутията,презапой трите крачета и си готов.Предполагам говориш за крачетата на самия МАП сензор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 8 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Мерси за информацията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 10 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Презапоих крачетата на Мап сензора и днес отново влезе в авариен режим...Sent from my GT-I8262 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване