Jump to content

Възможно ли е колата да влиза в авариен режим от кофти нафта?


Travoltino

Recommended Posts

Колата е Audi A4 B5 AFN Quattro. Карах я на майстор и ми каза, че геометрията се движи перфектно и не е зацапана. Вакум маркучите са нови. Клапан н75 го сменях преди 2 години с нов, но от по-евтиния вариант с елипсовидната букса. Майстора ми отново в него се съмнява. Прави ми диагностика, но не видях какви точно грешки е имало. Аз се чудя дали теоритично е възможно от кофти нафта да се получава това забиване, ако се е желирала и не впръсква хубаво. Обаче пък си палеше в студовете без никакъв проблем. Хубав ден!

Sent from my GT-I8262 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не сложиш малко бензин - на 10л нафта - 200-300 до 500 гр. Покарай малко и после кажи как е.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да изхрча тази нафта, да сменя горивния филтър и да заредя от скъпата нафта на ОМВ.

Sent from my GT-I8262 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От недостиг на гориво в авариен режим не се влиза. Симптомите биха били прескачане, неравномерна работа, липса на въртящ момент, особено при високи обороти и гаснене. Също така ако ти се сгъстява горивото, проблема ще изчезне, когато колата загрее. По-подробно описание на ситуацията е единствения начин да ти помогнем. Например какви грешки има записани, кога влиза в авариен режим, един лог на 1ви и 11ти канал в движение.

Редактирано от Buddah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията! Ще трябва да ходя на диагностика явно. Влиза в аватиен режим на извънградско каране, когато се товати двигателя. Например на 4-та към 2000 оборота като започвам да качвам баир, давам малко газ и влиза в авариен режим. Спирам, гася, паля отново и се оправя. Забравих да напиша, че майстора каза за дебитомера, че е ОК. Гледаше някакви стойности на компютъра, докато аз форсирах двигателя. Каза, че клапан н75 го съмнява, ама не беше много убеден. Отвори ми и компютъра, за да провери маркучето вътре, но си беше здраво.

Sent from my GT-I8262 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли обяснил какъв тип боклуци имаш предвид, защо смяташ, че бензина ще ги разтвори и как разтварянето им ще предотврати влизането на колата в авариен режим?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е : 00519 - intake manifold pressure sensor (g71)

                      28-00 - Short to Plus

 

Маркучето на Мап сензора изглеждаше здраво, но май ще трябва да го сменим профилактично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От време на време хората се оплакват от този датчик, има вариант да се сложи външен, ако този е приключил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде из форума прочетох, че тази грешка е свързана със студена спойка. Студена спойка на платката на компютъра ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам ти преди да се вкараш в интересните филми да провериш буксата на датчика за влага и други аномалии. Точно в тази част на коша вода достига сравнително лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да проверя за влага буксата на самия компютър ли? Нали този сензор е запоен за платката на компютъра и няма букса само за него? Колата е 97 година. До колкото разбрах при по-новитес AFN мотор, МАП сензора не е в компютъра, а е отделно.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Смених профилактични маркучето на Мап сензора, което е в компютъра. Изглеждаше си здраво, а вътре в маркучето имаше масло. Проблема със забиването си остана...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали кутията на екуто,отвори кутията,презапой трите крачета и си готов.

Предполагам говориш за крачетата на самия МАП сензор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...