radison11 Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Здравейте колеги. Първо да кажа колата е Ауди а4 б6 1.9 131 к.с. с чия . Проблема е следния . Наложи ми се смяна на турбина на стара и дойде времето.Сложих турбина от 116 к.с. тъй като са съвместими пък и не успях да намеря читава като моята.Преди смяната тоест още стара надуваше още от 1300-1400 оборота.След смяната,новата (не е чисто нова) надува след 2000 оборота и съответно пренадува,имам буустметър и я следя. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и евентуално възможно ли е да съм объркал някои вакуумчета ??? Благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 "Объркал" си натяга на "wastegate"-а, регулира се спрямо конкретния софтуер(и хардуер), твоя в случая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Те тия турбини са различни,само си дал пара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Тук турбината е с т. нар. променлива геометрия и може би трябва да се настрои лоста, който я движи. Може би Нико имаше предвид точно това, като каза "натяга на уесгейта" (защото тук такъв не би трябвало да има). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radison11 Публикувано 4 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Турбините са абсолютно същите! Номера също е един и същ? Не разбирам защо с моята (старата) турбина го нямаше това а с тая пренадува. Да ходя на настройка на уестгейта ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Какъв уестгейт? Нали е с променлива геометрия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Май се чищесе геометрията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 (Редактирано) На 116 кс е vnt 15, на 131 е vnt 17,едната надува на 2100,другата на 2350 кое е еднаквото,от къде си сигурен че турбото което си взел е в кондиция.има си тест при който се вижда надува как е,разлика от 90 мбар в бейсик сетингс на 11 канал по спомен. може управлението да се бъзика. Редактирано 5 Февруари 2016 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Турбото на 131 коня е GT1749VA , на 116/110 коня е GT1749V и нямат нищо общо. Нито като брой перки нито като поведение нито като поддържано фабрично налягане. "Новата" ти турбина е или със запецнала геометрия или с неправилно регулиран актуатор. Ако си с чип, тая турбинка очаквай да се разлети скоро! Вероятно е пусната на 1,5бара което е критично за нея - нормално работи до 1,3. Съвета ми е да вземеш GT1749VA каквато трябва да бъде или GT1749VB (от ARL мотор) ако ще я надуваш.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radison11 Публикувано 6 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Сега погледнах номера на "Новата" турбина ... GT1749VA .Старата също е с същия номер.Или продавача от който я купих е объркал че е от 116 коня или е от 130.Колата е с чип правен при Маднес.Говорих с тях да отида да ми пренастроят софтуера,защото съм го правил и друг път след почистване на геометрия на старата турбина ... пак имах същия проблем с късното надуване и пренадуване . Оправиха го а сега ми искат цена за нов чип . След като турбината била нова трябвало да заплатя цена за нов чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Трябва да се регулира правилно актуатора на турбината и да се проверят всички вакуумни маркучи и N75 клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Ако приемем, че старата ти турбина преди да се предаде е работила коректно, то тази я пращай някъде на флоубенч и няма да има нужда от маскиране на проблема с нов софтуер.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radison11 Публикувано 6 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Вакуумите са наред,прегледал съм ги.Н75 би трябвало да си работи след като на стара турбина съм нямал такъв проблем.Остава регулиране на актуатора.Най вероятно аз няма да мога сам да го регулирам.Да ми препоръчате някой добър майстор който може да се справи и който е на ясно какво прави.В Благоевград по възможност но мога и до София да отида!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Преди да се регулира актуатора ,трябва да се види дали е развивана контра гайката,има жълта боя обикновено,после трябва да се види хода на лоста тогава ще се прецени дали е пипан лоста или просто е за чистене на геометрия,с компютър си има тест и там се вижда как работи турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radison11 Публикувано 6 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Ясно значи за момента съм за диагностика !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 актуатора лесно ли се движи. може да извадиш зегерката на палчето за геометрията и да видиш дали се движи леко или заяжда.да не е нещо запекла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radison11 Публикувано 8 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Движи се нормално бих казал. Има едно леко съскане когато го натискам. Това нормално ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 да нормално е съскането е от актуатора на турбото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Актуатора не би трябвало да издава никакви звуци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 на угасен двигател и при мен се чува съвсем леко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване