kraskko Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 здравейте,колата е сеат леон тди 1,9АРЛ 150кс.колата е внос от Италия с издухана гарнитура на главата.гарнитурата е сменена турбото също е сменено заради аксиален луфт.така до тук всичко е наред....но!колата набира много мудно до 3000об няма никаква тяга,дебитомера дава стойности от 550-700 единици при искани 850....турбото не надува изобщо след 3000-3500 дебитомера качва стойностите до 900 и колата тръгва но късно.логфайл не сме правили,съксявах лоста на геометрията ефект йок,удължихме го ,колата спря да върви и след 3500об.върнахме така,че да върви поне така както си беше преди да го скъсяваме.собственика на колата е разглобявал геометрията преди да сложи турбината...има ли вариант да не е сглобена правилно и от това да не надува в ниските ...колата не забива,просто не дърпа до 3000об. актуатора се движи свободно ,дърпа геометрията до край....възможно ли е да е сложена неподходяща турбина и от там да идва този лаг? п.п.след ремонта на главата,,,синхронизацията на 4-ти канал последната колонка е -1,1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Лог на 4та скорост на 10 и 11ти канал от 1600 до 4000 оборота на пълно натоварване би бил полезен. Турбината трябва да е Gt1749vb, пише го на кожуха й. Ако преди смяната е била неоригинална и е качен мап за нея, това е възможно поведение. Това може да бъде предизвикано също и от мръсен ЕГР(който не се затваря напълно) и/или неправилно зацепен(това заради синхронизацията) и/или износен ангренажен ремък(ако не е бил сменен при манипулацията). Съветвам преди да си бърникаш турбото да провериш ЕГР-а и да оправиш синхронизацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 да не е обърнат наопаки пръстена на геометрията ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 13 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 възможно е и да не е сглобена геометрията.сложихме старата турбина и колата е стрела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 13 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 това е подбие на лог преди смяната..колата заби LOG-01-010-003-011.csv този е със старата турбинаLOG-01-003-010-011.csv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Аз лично нещо не мога да сваля файловете. Ако искаш пробвай да ги качиш в някой външен сайт... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 14 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 нещо не мога да ги оправя и аз ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 14 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 с1.xlsx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 Още не го отварям Качи го във външен сайт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване