Jump to content

Проблеми с А5 1.8tfsi - пуши при първо палене и харчи масло


djiavor

Recommended Posts

Здравейте пичове. Дано съм уцелил раздела, където да пусна темата. Карам Ауди А5 1.8tfsi от близо 4 години и до скоро нямах никакви проблеми. Но болките започнаха през зимата. Първо започна да тече масло. Сутрин правех петна на улицата.  После започна да тресе мотора и да мени обороти докато е студена. На диагностиката даваше че смуче въздух от някъде. (Air intake нещо си...) Смених семеринг на колянов вал. И сега нещата с тресенето са малко по-добре но започна да пипа маслото и да припушва за около 10 секунди сивкаво когато я запаля сутрин, след като е преседяла. След което, пушека изчезва и почти няма когато колата е топла. Бях долял масло и антифриз до горе и на компютъра показваше че е на макс. Ходих до Пловдив, навъртял съм около 400 км. и сега показва че е между макс и минимум, антифриза не е мръднал. За има няма 400 км трябва да доливам.  Маслото смених преди няколко дни. Колата е на реални 190 000 и усещам че болките започват. Посъветвайте ме от къде да започна и препоръчайте свестни майстори в София. Карам с Castrol magnetic 5w40. Спасявайте ме ...:nixweiss:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор има проблем с буталата и в следствие на това заминава и блока, това попринцип.В твоя случай може и да е защото си с гадно масло, но според мен проблемът е комплексен.

В сервиза имаме една А4ка на 60 000 км. реални със същият проблем, само че там е надран и блока.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както описваш проблемите - едва ли са от гумички.

Как си избрал това масло, от колко километра караш с него и на колко км го сменяш?

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей по каталог на колата дават това масло. За това че е истинско гарантирам защото го взимам от приятел който внася от германия. Колата е обслужвана с него до сега аз го слагам от както я имам. Горе долу 80 000 км. Никакви проблеми нямаше до сега. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно тези мотори са с лонглайф масла. А това масло не е такова.

Аз не го харесвам, но ако си го сменял на 10-на хиляди км не би трябвало да имаш проблем от него.

Без да съм се сблъсквал с подобен проблем, но отчитайки двете събития (air leak + пушене) проблемът може да е в картерната вентилация - PCV системата.

 

На 3/11/2016 at 12:06, Raino написа:

В сервиза имаме една А4ка на 60 000 км. реални със същият проблем, само че там е надран и блока.

Колко пъти е сменено маслото за тези 60к км и с какво? Имам чувството, че ВАГ нарочно прецакват гаранционните си коли с политиката си с маслата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам наблюдение над един туарег , който е сервизиран само в оторизиран сервиз на всеки 30 000 км. Работата на мотора няма нищо общо с това , когато беше нов - много по-шумен е и при запалване изпушва леко , а е все още само на 150 000 км. Тези 30 000 км се равняват на приблизително 300 моточаса при някакви идеални условия , които никой не може да постигне с колата си , освен при кротко каране извънградско. Точно толкова е интервалът за смяна на маслото на повечето нови двигатели , като според зависи от горивото и условията , може да се сменя и на 150 . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On March 14, 2016 at 8:42 AM, robobug said:

Принципно тези мотори са с лонглайф масла. А това масло не е такова.

Аз не го харесвам, но ако си го сменял на 10-на хиляди км не би трябвало да имаш проблем от него.

Без да съм се сблъсквал с подобен проблем, но отчитайки двете събития (air leak + пушене) проблемът може да е в картерната вентилация - PCV системата.

 

Колко пъти е сменено маслото за тези 60к км и с какво? Имам чувството, че ВАГ нарочно прецакват гаранционните си коли с политиката си с маслата.

 

Добре маслото ли да сменя. Или отиваме на ремонти по мотора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без сервиз няма да минеш. Няма смисъл да гадаем повече с оскъдна информация. Вероятно имаш няколко проблема.

 

Маслото, ако си го сменял редовно, не трябва да ти прави проблем. Ако си го сменял на 20-30к км вече никой не може да ти каже без да се погледне картер/капак на клапани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...