Jump to content

Трудно палене при студен мотор


spookss

Recommended Posts

Здравейте ,

от 2-3 седмици наблюдавам , че колата ми пали все по трудно сутрин.

В студените дни на януари в Пампорово беше -18  и си палеше от половин. Винаги е палела много лесно но до днес..

Налага се да въртя около 5-6 сек докато запали. Когато запали претриса около 30 - 40 секунди докато се нормализира , а от ауспуха излиза 

пушек смърдящ на прясна нафта. След като мотора загреее тези проблеми изчезват. Колата върви идеално и двигателя работи по обичайния си начин.

Акумулатора е чисто нов на 1 месец.

Имах проблем с умната дюза - не работеше . Имах проблем и с теч на нафта от маркучите за излишното гориво. Отстраних тези два проблема но това с паленето не се е променило.

Не съм сменял горивен филтър от около 10 000 км но едва ли и там е проблема.. Имам усещането , че има въздух в системата . Чудя се от къде да започна ? 

Моля за помощ

Благодаря

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надуйте системата на 2 бара и ще покаже от къде дава проблем и гълта въздух :) Друго което може да проверите - датчик колянов вал.Закарай я някъде да я закачат на ВАГ и ще си покаже.Тука ще падне такова гадаене,че свят ще ти се завие :) Успех с отстраняването на проблема.

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са нови и са здрави.

Как по точно става това надуване на 2 бара ?

Трябва да я вкарам в сервиз но имам страшно много работа и може би до сряда няма да успея.

Проблема е , че като я запаля сутринта пуши здраво и смърди на сурова нафта. мотора тресе. Като поработи 1-2 мин се оправя 

всичко все едно нищо не е било.

Така ако стои 2-3 часа без да се кара отново лапа от някъде въздух и процедурата се повтаря.

Притеснява ме и това , че в сервиза ще се чудят и те от къде да я почнат и се почва едно чудене....

Кои са възможните места от които може да взима въздух ?

Видимо нищо не се вижда. Горивния филтър е сух , около маркучите за излишното гориво  - също. Няма течове под колата.. не знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21/03/2016 at 8:08, spookss написа:

Цитиране на предходно мнение! 

на 90% лапа въздух от ГНП  ТОЧНО над платката и аз го имах този проблем 50лв и всичко заспааа

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това казах да отиде в един сервиз да му надуят системата на 2 бара за да избие проблема.При мен излезна напукан маркуч в снадката към горивния филтър и гарнитура на помпата под електрониката.Към 30 лв. ми взеха на мен.

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...