spookss Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Здравейте , от 2-3 седмици наблюдавам , че колата ми пали все по трудно сутрин. В студените дни на януари в Пампорово беше -18 и си палеше от половин. Винаги е палела много лесно но до днес.. Налага се да въртя около 5-6 сек докато запали. Когато запали претриса около 30 - 40 секунди докато се нормализира , а от ауспуха излиза пушек смърдящ на прясна нафта. След като мотора загреее тези проблеми изчезват. Колата върви идеално и двигателя работи по обичайния си начин. Акумулатора е чисто нов на 1 месец. Имах проблем с умната дюза - не работеше . Имах проблем и с теч на нафта от маркучите за излишното гориво. Отстраних тези два проблема но това с паленето не се е променило. Не съм сменял горивен филтър от около 10 000 км но едва ли и там е проблема.. Имам усещането , че има въздух в системата . Чудя се от къде да започна ? Моля за помощ Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Надуйте системата на 2 бара и ще покаже от къде дава проблем и гълта въздух Друго което може да проверите - датчик колянов вал.Закарай я някъде да я закачат на ВАГ и ще си покаже.Тука ще падне такова гадаене,че свят ще ти се завие Успех с отстраняването на проблема. Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitreshkata1 Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 А свещите видя ли ги? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 21 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Свещите са нови и са здрави. Как по точно става това надуване на 2 бара ? Трябва да я вкарам в сервиз но имам страшно много работа и може би до сряда няма да успея. Проблема е , че като я запаля сутринта пуши здраво и смърди на сурова нафта. мотора тресе. Като поработи 1-2 мин се оправя всичко все едно нищо не е било. Така ако стои 2-3 часа без да се кара отново лапа от някъде въздух и процедурата се повтаря. Притеснява ме и това , че в сервиза ще се чудят и те от къде да я почнат и се почва едно чудене.... Кои са възможните места от които може да взима въздух ? Видимо нищо не се вижда. Горивния филтър е сух , около маркучите за излишното гориво - също. Няма течове под колата.. не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 (Редактирано) На 21/03/2016 at 8:08, spookss написа: Цитиране на предходно мнение! на 90% лапа въздух от ГНП ТОЧНО над платката и аз го имах този проблем 50лв и всичко заспааа Редактирано 22 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Аз за това казах да отиде в един сервиз да му надуят системата на 2 бара за да избие проблема.При мен излезна напукан маркуч в снадката към горивния филтър и гарнитура на помпата под електрониката.Към 30 лв. ми взеха на мен. Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване