aleksandar quattro Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 здравейте помощ. отново този проблем не ме оставя. когато колата загрее продължително на 90 върти бавно или при завъртане всичко по таблото изгасва и ме отхвърля. ако завърти оборот два при втори трети опит запалва като върти бавно. ако не завърти от първи път малко няма палене ,колкото и да пробвам въртиш и завърта съвсем леко и пада на 7 волта при въртене , като на умрял акумулатор и така докато не ми дадат ток отпред тогава завътра нормално, колата като студена или топла винаги върти перфектно и пали. за по голяма яснота акумулатора е варта 110,920 на година е, дюзи сам сменил скоро, стартер съм ревизирал маса мотор, и екстра кабел съм пускал от отзад до стартера и други. някои ми казват да сложа AGM 105,960 на варта защото съм имал въздушно и повече екстри. благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 Не би трябвало да е от екстрите, освен ако някой не си е играл да преправи нещо при контакт. Акумулатора мерил ли си го? Това, че е на 1 година нищо не значи. Може да е разреден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 Преди 2 часа, aleksandar quattro написа: здравейте помощ. отново този проблем не ме оставя. когато колата загрее продължително на 90 върти бавно или при завъртане всичко по таблото изгасва и ме отхвърля. ако завърти оборот два при втори трети опит запалва като върти бавно. ако не завърти от първи път малко няма палене ,колкото и да пробвам въртиш и завърта съвсем леко и пада на 7 волта при въртене , като на умрял акумулатор и така докато не ми дадат ток отпред тогава завътра нормално, колата като студена или топла винаги върти перфектно и пали. за по голяма яснота акумулатора е варта 110,920 на година е, дюзи сам сменил скоро, стартер съм ревизирал маса мотор, и екстра кабел съм пускал от отзад до стартера и други. някои ми казват да сложа AGM 105,960 на варта защото съм имал въздушно и повече екстри. благодаря предварително бегай за нов стартер,и аз бях така докато в един момент просто не можеше да завърти,оказаха се разлепени магнитни плочки и заминал шалтер,смених го с нов за 250лв и 100лв работата с 2г гаранция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 Първо да си провери алтернатора дали зарежда като хората. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar quattro Публикувано 15 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 да зарежда 14.1, 14.2 волта. преди 10000км му сменях блока с четките valeo, нещо което се влияе от топло- студено. Преди 11 часа, sokolchev написа: бегай за нов стартер,и аз бях така докато в един момент просто не можеше да завърти,оказаха се разлепени магнитни плочки и заминал шалтер,смених го с нов за 250лв и 100лв работата с 2г гаранция и при тебе ли се влияеше от топла студена. прави го само като работи по дълго време гореща , мисля да го дам на друг маистор със стенд, логично като се загрее стартера и да работи трудно. Преди 14 часа, hysterics написа: Не би трябвало да е от екстрите, освен ако някой не си е играл да преправи нещо при контакт. Акумулатора мерил ли си го? Това, че е на 1 година нищо не значи. Може да е разреден. да с товарна вилка на 9,2 пада ок е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Ами сутрин палеше горе долу добре,след това беше мъката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar quattro Публикувано 26 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 oказа се кабела от компютара до стартера когато се стопли и няма добра проводимост ни в едната нито в другата посока особено около снадката за подаване на ток, дано сам полезен на някои Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Поздравления! как го хванахте това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar quattro Публикувано 27 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 ами една година мъки и хиляди диагнози подадохме директен ток към стартера и завъртя нормално, и после по обратен ред и бучкане в кабела с волтомера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Браво на майстора, явно човека е в час.. Колега дай малко инфо кои е точно кабела, че тук има една със същия проблем, които май ще се окаже често срещан.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar quattro Публикувано 27 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 при мен се оказа това, от шината на копютъра до стартера минава под кутията на въздушния филтър. самата му проводимост става лоша като стопли, вътре беше станал лилав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Няма ли реле при мотора и този кабел само да управлява релето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar quattro Публикувано 28 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 не съм майстор но реле има за стартера което от ауди са сменяли промоционално като проблемно,но ако върти трудно реле не е.този кабел е главния захранващ който смених аз. какво прави колата ти топла студена върти не върти или върти не пали дай инфо??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване