Jump to content

при загрял мотор не върти


aleksandar quattro

Recommended Posts

здравейте помощ. отново този проблем не ме оставя. когато колата загрее продължително на 90 върти бавно или при завъртане всичко по таблото изгасва и ме отхвърля. ако завърти оборот два при втори трети опит запалва като върти бавно. ако не завърти от първи път малко няма палене ,колкото и да пробвам въртиш и завърта съвсем леко и пада на 7 волта при въртене , като на умрял акумулатор и така докато не ми дадат ток отпред тогава завътра нормално, колата като студена или топла винаги върти перфектно и пали.  за по голяма яснота акумулатора е варта 110,920 на година е, дюзи сам сменил скоро, стартер съм ревизирал маса мотор, и екстра кабел съм пускал от отзад до стартера и други.  някои ми казват да сложа AGM 105,960 на варта защото съм имал въздушно и повече екстри. благодаря предварително 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да е от екстрите, освен ако някой не си е играл да преправи нещо при контакт. Акумулатора мерил ли си го? Това, че е на 1 година нищо не значи. Може да е разреден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, aleksandar quattro написа:

здравейте помощ. отново този проблем не ме оставя. когато колата загрее продължително на 90 върти бавно или при завъртане всичко по таблото изгасва и ме отхвърля. ако завърти оборот два при втори трети опит запалва като върти бавно. ако не завърти от първи път малко няма палене ,колкото и да пробвам въртиш и завърта съвсем леко и пада на 7 волта при въртене , като на умрял акумулатор и така докато не ми дадат ток отпред тогава завътра нормално, колата като студена или топла винаги върти перфектно и пали.  за по голяма яснота акумулатора е варта 110,920 на година е, дюзи сам сменил скоро, стартер съм ревизирал маса мотор, и екстра кабел съм пускал от отзад до стартера и други.  някои ми казват да сложа AGM 105,960 на варта защото съм имал въздушно и повече екстри. благодаря предварително 

 

бегай за нов стартер,и аз бях така докато в един момент просто не можеше да завърти,оказаха се разлепени магнитни плочки и заминал шалтер,смених го с нов за 250лв и 100лв работата с 2г гаранция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да зарежда 14.1, 14.2 волта. преди 10000км му сменях блока с четките valeo, нещо което се влияе от топло- студено.

Преди 11 часа, sokolchev написа:

бегай за нов стартер,и аз бях така докато в един момент просто не можеше да завърти,оказаха се разлепени магнитни плочки и заминал шалтер,смених го с нов за 250лв и 100лв работата с 2г гаранция

и при тебе ли се влияеше от топла студена. прави го само като работи по дълго време гореща , мисля да го дам на друг маистор със стенд, логично като се загрее стартера и да работи трудно. 

Преди 14 часа, hysterics написа:

Не би трябвало да е от екстрите, освен ако някой не си е играл да преправи нещо при контакт. Акумулатора мерил ли си го? Това, че е на 1 година нищо не значи. Може да е разреден.

да с товарна вилка на 9,2 пада ок е 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

oказа се кабела от компютара до стартера когато се стопли и няма добра проводимост ни в едната нито в другата посока особено около снадката за подаване на ток, дано сам полезен на някои

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами една година мъки и хиляди диагнози подадохме директен ток към стартера и завъртя нормално, и после по обратен ред и бучкане в кабела с волтомера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на майстора, явно човека е в час..

Колега дай малко инфо кои е точно кабела, че тук има една със същия проблем, които май ще се окаже често срещан..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен се оказа това, от шината на копютъра до стартера минава под кутията на въздушния филтър. самата му проводимост става лоша като стопли, вътре беше станал лилав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм майстор но реле има за стартера което от ауди са сменяли промоционално като проблемно,но ако върти трудно реле не е.този кабел е главния захранващ който смених аз.

какво прави колата ти топла студена върти не върти или върти не пали дай инфо???

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...