Iborisov Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Здравейте колеги, днес свалих турбо - то и мисля тази седмица да го закарам някъде на стенд да го проверят. Започнах да доливам от известно време доста масло - изпушва само на светофар. Някой има ли опит с проверката на турбо? Изобщо може ли някъде в София да се провери за луфтове (съответно теч на маслото около оста). Ако е тръгнало и трябва рециклиране, какво мислите да взема само нова средна част и да си я сменя сам? Има ли някаква тънкост при смяната на охлювите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sportakus Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Първо си погледни топлата част на турбото, че имат склоност да се пукат, ако сменяш турбо най-добре иди при Богомил в Годеч няма да съжаляваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 25 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Поразпитах малко и явно със средна част няма да стане... Някой рециклирал ли е КО4-15? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Защо няма да стане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 25 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Питах по турбо сервизите нямат ядро за К04-15. Друг вариант е с китайско такова, но не ми се ще... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Всичките са китайски, въпросът е какъв качествен контрол е минал. Къде мислиш, че са фабриките на BW? Аз скоро мисля да ползвам услугите на момчетата от GR Turbo, напоследък много интересна техника закупиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zimbabve Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Провери в кой е официален представител в бг на borg warner. Обади се, разпитай и тн. Едина подсказка ще дам че тези индекси 15 24 и тн. не са целите парт. номера, трябва да търсиш по каталозите ако искаш да се чувстваш подготвен, не че има значение ако хората си разбират от работата. Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 7 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Рециклираха ми турбото в DG Turbo Service 650 лв. Темата е за ключ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts