Jump to content

проблем с часовника и километража


liubeco

Recommended Posts

Ако един юмрук по масичката над таблото не помогне, трявба да извадиш таблото и да му презапоиш връзките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ще се възползвам от темата, колата ми е б4 1.9тди от 93 год. и на мен часовника ми понякога се губи, а когато го има той си е нулиран. От това мисля че губи ток, но дали да търся проблем в буксите към таблото или самия часовник ? (аналогов е) Също така когато пипам врътката от която се настройва часовника също може да се изгуби или да се появи часовника. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.04.2016 г. at 12:44, CVT написа:

Ако един юмрук по масичката над таблото не помогне, трявба да извадиш таблото и да му презапоиш връзките.

Как така даваш определения, без да знаем за каква кола кола говорим?

Още повече че и становище за проблем...

преди 20 минути, Bukmop19 написа:

Ще се възползвам от темата, колата ми е б4 1.9тди от 93 год. и на мен часовника ми понякога се губи, а когато го има той си е нулиран. От това мисля че губи ток, но дали да търся проблем в буксите към таблото или самия часовник ? (аналогов е) Също така когато пипам врътката от която се настройва часовника също може да се изгуби или да се появи часовника. 

Тука вече може и да си за стойки или дефектен елемент, щом се губи при пипане на елемент, чрез механична намеса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

55 minutes ago, tufata said:

Как така даваш определения, без да знаем за каква кола кола говорим?

Още повече че и становище за проблем...

 

Как ли? Ами не знам дали си чул, обаче хората разправят че законите на физиката били едни и същи навсякъде и не зависели от марката на колата. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво - там тока спира да преминава през проводници и започва през изолатори ли?

 

Презапояването е най-ленста интервенция която може да се направи и във много случаи решава проблема без нужда да се хвърлят време/пари в търсене на точното място на проблема. След като студената спойка или лошия контакт са елиминирани като възможност, може да се престъпи към по-подробна електронна диагностика която е доста по-скъпа (на време и на пари).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, tufata said:

Как така даваш определения, без да знаем за каква кола кола говорим?

Още повече че и становище за проблем...

Тука вече може и да си за стойки или дефектен елемент, щом се губи при пипане на елемент, чрез механична намеса.

Има ли възможност директно да заменя моя часовник с друг ? Предполагам че това  е най-лесното ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, CVT написа:

И какво - там тока спира да преминава през проводници и започва през изолатори ли?

 

Презапояването е най-ленста интервенция която може да се направи и във много случаи решава проблема без нужда да се хвърлят време/пари в търсене на точното място на проблема. След като студената спойка или лошия контакт са елиминирани като възможност, може да се престъпи към по-подробна електронна диагностика която е доста по-скъпа (на време и на пари).

Първо може да няма захранване до конкретната точка , която захранва тази част на таблото. Ако има, може проблема да е в конектора, лош контакт и от там пак същия проблем. Ако е заминал контролера информационния дисплей (ако има такъв) ще е същото, при някои контролера за часовник е един с този за уредите и км, при други не. Не случайно казах да посочи каква е колата. Ако е ЛЦД монохромен дисплей може да не е добре притиснат и да не контактува механически. Може много други неща да са освен твоята прогноза.

Не знам как така гадаеш без преглед на уреда и без информация за него. Някои си имат слаби места, едва под модел можеше казваш какво евентуално може да е.

преди 44 минути, Bukmop19 написа:

Има ли възможност директно да заменя моя часовник с друг ? Предполагам че това  е най-лесното ?

Има да. Той трябва да е на контакти с бърза връзка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в реалния свят не винаги имаме лукса да разполагaме с пълната информация която е нужна за да се открие точната причина на един проблем. Това което аз препоръчвам не е гадаене, а е прилагане на интервенция която като първа стъпка има много добър статистически шанс да отстрани проблема.

 

Освен това ако си направиш труда само да погледнеш профила на колегата, ще видиш че кара Ауди А4 Б6 2.5 TDI от 2002 г. Ако смяташ че това е толкова важно, не знам защо не си го направил до сега.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не винаги пише, реалния автомобил, поради причини, различни при всеки.

Някой ги сменят често, други имат няколко, трети питат за проблем при другото техния... Просто е редно при пускане на даден проблем да се изважда пълната информация до момента като състояние на него, за какво говорим, марка и модел са задълженост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...