CVT Report post Posted May 25, 2016 (edited) А тест с ВАГ-КОМа прави ли? Ще разбереш дали проблема e в стъпковите моторчета. Не знам какво е положението със сменяне на табло на Б5, но при Б7 е кошмар и е голям късмет да попаднеш на точното табло. Аз лично на времето купих 2 табла от eBay. Първото не естана и трябваше след това пък да го продавам на eBay. След време купих второ и то не стана и реших да го изтряскам в земята със всичка сила! Edited May 25, 2016 by CVT Quote Share this post Link to post Share on other sites
djodji Report post Posted May 25, 2016 Колега, нямам ВАГ-КОМ само го разглобих и погледнах дали има нещо съмнително, отворих го и самото моторче но честно казано не знам какъв тест да му направя и как се прави Само направих няколко запойки и това. Сега си поръчах едно от olx, човека каза че не трябва никакво обучение, та ще видим дали ще стане, ако не стане се разбрахме да му го върна като за моя сметка ще си е доставката. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shubert Report post Posted May 25, 2016 Един колега го беше писал, че го е оправил, като е подпрял стрелката на скоростомера да не може да слезне под нулата. Пробвай и тоя вариант преди да купуваш друго табло. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djodji Report post Posted May 25, 2016 Незнайно как за момента "днес след обяда" проблема се е оправил При завъртане на ключа, Стрелката на километража прави 2-3 вибриращи завъртания и спира, после при паленето заработва, но се усеща че има нещо гнило. когато удрям силно по таблото почти всички стрелки се шашкат, предполагам че някъде не прави добър контакт а освен това ми изгоряха 2-3 крушки . Ясно че ще го вадя пак за крушките, но ако стрелките работят мисля да не го пипам навътре, ако пак спрят мисля да се направя още един път на майстор Quote Share this post Link to post Share on other sites
djodji Report post Posted May 26, 2016 колеги, смених таблото с друго, всичко изгкежда ок, но ламбичката на airbaga не изгасва след запалването на колата. Винаги съм махал + на акумулатора. Преди време го имах този проблем, но тогава не бях махнал кабела от акумулатора. Някой сеща ли се на какво може да се дължи това? В събота ще ходя на майстор и ще помоля да ми е изчистят но ме притеснява да не е свързано с новоти табло и да не може да се изчисти и до колко е проблем това че свети? Благодаря! Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKO Report post Posted May 26, 2016 проблем е, ако се бутурясаш нямаш възглавница. Дължи се на това, че не става с "махане на клема", трие се софтуерно, а се появява винаги, когато при махната букса се даде на контакт. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djodji Report post Posted May 26, 2016 Ще кажа на моя майстор да го махне и дано дс не се появи пак Quote Share this post Link to post Share on other sites