djodji

Проблеми с ОБОРОТОМЕР и КИЛОМЕТРАЖ на А4, 1.9tdi, 90hp, 95-96г.

Recommended Posts

А тест с ВАГ-КОМа прави ли? Ще разбереш дали проблема e в стъпковите моторчета.

 

Не знам какво е положението със сменяне на табло на Б5, но при Б7 е кошмар и е голям късмет да попаднеш на точното табло. Аз лично на времето купих 2 табла от eBay. Първото не естана и трябваше след това пък да го продавам на eBay. След време купих второ и то не стана и реших да го изтряскам в земята със всичка сила!

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hilezh: Колега, нямам ВАГ-КОМ :( само го разглобих и погледнах дали има нещо съмнително, отворих го и самото моторче но честно казано не знам какъв тест да му направя и как се прави :wall:

Само направих няколко запойки и това. Сега си поръчах едно от olx, човека каза че не трябва никакво обучение, та ще видим дали ще стане, ако не стане се разбрахме да му го върна като за моя сметка ще си е доставката.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Един колега го беше писал, че го е оправил, като е подпрял стрелката на скоростомера да не може да слезне под нулата. Пробвай и тоя вариант преди да купуваш друго табло.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Незнайно как за момента "днес след обяда" проблема се е оправил :nixweiss: При завъртане на ключа, Стрелката на километража прави 2-3 вибриращи завъртания и спира, после при паленето заработва, но се усеща че има нещо гнило.

когато удрям силно по таблото почти всички стрелки се шашкат, предполагам че някъде не прави добър контакт а освен това ми изгоряха 2-3 крушки :stupid:.

Ясно че ще го вадя пак за крушките, но ако стрелките работят мисля да не го пипам навътре, ако пак спрят мисля да се направя още един път на майстор :respekt:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

колеги, смених таблото с друго, всичко изгкежда ок, но ламбичката на airbaga не изгасва след запалването на колата. Винаги съм махал + на акумулатора. Преди време го имах този проблем, но тогава не бях махнал кабела от акумулатора.

Някой сеща ли се на какво може да се дължи това?

В събота ще ходя на майстор и ще помоля да ми е изчистят но ме притеснява да не е свързано с новоти табло и да не може да се изчисти и до колко е проблем това че свети?

Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

проблем е, ако се бутурясаш нямаш възглавница. Дължи се на това, че не става с "махане на клема", трие се софтуерно, а се появява винаги, когато при махната букса се даде на контакт.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще кажа на моя майстор да го махне и дано дс не се появи пак :stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.