tulena75 Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Здравейте.Аз съм нов в сайта и не знам дали за моето питане има отворена тема.Имам проблем с моята кола.Тя е AUDI80 B3 1991г.По време на движение усещам как спират токовете и изведнъж пак тръгва да работи.Ходих на автоеладжия и той ми смени бобината и комутатора и каза, че колата е готова.Минаха няколко месеца и нямах проблем до вчера.Пак същите проблеми.Отидох пак при него и той ми каза че пак трябвало да се сменят някои работи.Започнах да си мисля, че той също не може да разбере какво и има.Просто само ми взима парите и все същата работа.Ако знаете нещо по въпроса,моля да го споделите.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 13 Май 2016 Доклад Share Публикувано 13 Май 2016 Всички токове ли изчезват? Имам предвид светлини по таблото, музика, фарове. Или само двигателя гасне? Имал съм същия проблем със гаснене на двигателя в движение и се оказа един бушон, през който минава захранването на копчето на газовата. Ако имаш газ обърни внимание дали копчето премигва, когато го прави този номер. Друго което ми идва на ум е предния път да са сложени некачествени бобина и комутатор, които пак да са заминали. Какво иска да сменя сега майстора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tulena75 Публикувано 14 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 Здрасти.Копчето не премигва.Само двигателя спира изведнъж и пак тръгва.Това го прави и на газ и на бензин.А пък майстора пак щял да сменя бобината и комутатора,че нещо не било както трябва.Няма да я карам повече на майстори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ВаскоВК Публикувано 14 Май 2016 Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 Това ми намирисва на Хол-датчик.Лично съм препатил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tulena75 Публикувано 14 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2016 Благодаря братле,но как да разбера дали е от него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 15 Май 2016 Доклад Share Публикувано 15 Май 2016 Може и клеморед да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tulena75 Публикувано 15 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2016 Значи може да е от всичко свързано с тоците.Проверих днес по време на движение боша ,но няма разлика,Тогава изгасва и километража,а при мен изгасва са оборотомера.Един приятел ми каза и за реле,за слаба връзка в релетата,но и там няма проблем.На празен ход на двигателя нищо не прави ,но по време на движение когато се натоварва двигателя тогава излиза проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ВаскоВК Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 Значи на високите обороти го прави.Най-вероятно няма да има нищо общо но замервал ли си как ти работи реголатора за напрежението?Да не би нещо да презарежда и от там да прави някакви аномалии...Просто предположение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване