Daniel Velkov Публикувано 15 Май 2016 Доклад Share Публикувано 15 Май 2016 Здравейте, имам проблеми със спирачната система. Когато колата стигне работна температура (и е карана към час), помпата не връща спирачните апарати => загряват и стягат (апаратите са сервизирани, нямам загуба на течност). Като я оставя да изстине се оправя. Този модел ползва по-странно усилване за спирачната система и до сега не съм намерил майстор, който да е виждал такова чудо. Та главно въпроса ми е: Реалистично ли е да се направи трансплантация и да се сложи нормално серво? Намерил съм няколко сервота втора ръка от Ауди 90 и 100. Ако ще е от значение мога да дам и линкове към сервотата. Системата на моята кола: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 15 Май 2016 Доклад Share Публикувано 15 Май 2016 А спирачната течност кога е сменявана цялостно??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Velkov Публикувано 16 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 Преди година, когато сервизирах апаратите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 17 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 слагаш вакуумно серво и драмите приключват ако наистина там ти е проблема което е напълно възможно.На мойта кола отдавна беше махнато това което си снимал и съм със вакуумно усилване.Само след смяната трябва да се направи още една гяволия за да ти работи хидравликата както трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване