Jump to content

Audi S3 ПРОБЛЕМ - МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ !!!


Bobi 9009

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам много сериозен и мистериозен проблем с моето С3 8Л !!!

Накратко за колата: С3 8Л 209кс. APY мотор сток, преди 6 месеца сложих АМК. С разпределителни валове от 1.8 125кс е и софт на 241кс. надува пик 1,4 държи 1,2..държеше :(

Със смяната на мотора е направено пълно обслужване на новия + рециклиране на турбината.

И такаа проблема започна преди около 4 месеца, днес вкарвам колата в гаража и върви супер на следващия ден я изкарвам мъртва :(

Мъката е вече 4 месеца и не знам какво да правя, налях една нова кола в тази през тия месеци, ходих къде ли не при какви ли не светила иии нищо. 

Проблема е следния: тръгвам от 1ва на цялата газ, колата тръгва много приятно и в момента в който стигне 3500 оборота на буустметъра 1,4 започва да тъпче зверски, започва едно зверско клатене, придърпване и нищо...педала е долу, оборотите не мърдат от 3500-3700 и в момента в който върна газта се чува много странен звук сеедно разтоварва през турбото, като кола на газ както гърми но идея по-леко. Ако ускорявам плавно проблема е на 60% доооста по-добре но пак супер тромава и мудна. Пробвах да извадя от блоуоффа маркуча, които идва от N295 и да го затапя и тогава става още по странно, колата спира да придърпва и да се тресе, влиза си в обороти НО едвам стига 0,7 бара и е сууупер мудна оборотите се местят като на забавен кадър.

Какво направих по колата за това време: Нов Оргинален Блоуофф, Нов Оргинален Дебитомер, Нов Оргинален клапан N295, Нов Оргинален клапан този, който седи под планката при всмукателния колектор, Нов Челен кулер с Нови турбо пътища, Нови Силиконови вакум маркучи (абсолютно всички), проверка на компютъра отваряне и презапояване на чиповете заради евентуални студени спойки, нагари или влага, Нова Оргинална гарнитура на всмукателния колектор иииии НИЩО :(:(:( 

ПОМОЩ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен тези симптоми ги има когато колата започне да пренадува и не ми стига гориво

двигателя не е същият, но симптомите да

при мен няма N75 а  механично се определя количеството въздух (моята надува на 1.3 но от вибрациите на мотора клапана превърта и се получава това)

по тази логика провери си бензиновата помпа

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, пропуснах да кажа, че и закачахме манометър но само на празен ход . нямам дълъг маркуч. напразен ход държи около 2,3-2,4 бара. Когато я форсирам пада до 1,9-2,0....това нормално ли е? В движение не знам как е

лек ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми звучи като да пренадува и съответно да прави surge турбината. Къде е правен ремапа на колата? Възможно е нещо там да не е направено като хората :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами едно момче тука в София ми го прави софта но забравих да кажа че карам с този софт 3 години и не съм умал никакви проблеми, драмата почна преди 4 месеца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сърджа ме съмнява. Мен ми звучи като липса на достатъчно гориво. Вижте помпа, дюзи, регулатор..... Малко ниско ми се вижда това налягане на помпата, но нека някой по-компетентен да сподели мнение за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Bobi 9009 написа:

Благодаря колега, пропуснах да кажа, че и закачахме манометър но само на празен ход . нямам дълъг маркуч. напразен ход държи около 2,3-2,4 бара. Когато я форсирам пада до 1,9-2,0....това нормално ли е? В движение не знам как е

лек ден

нямам идея колко бара е мойта

не съм я мерил

при мен е лесно.прекъсва 1 път, спирам , намествам клапана и всичко ми е ок и така до следващия път

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Bobi 9009 написа:

Възможно ли е N75 да е бъгнал и да пренадува....

N75 излиза на VAG но не помня като каква грешка

пробвай да разбереш на колко трябва да ти надува помпата преди да сменяш N75

това е пост от vw форума:

ВАГ- Ком показваше, че и моя работи...
.. докато не го смених, и ми се реши един доста "неразгадаем" проблем, който продължаваше от близо година..

Прекъсваше на определени обороти и спираше да набира. :evil:
След смяна на ел. клапан колата заспа!

ВАГ-Ком обаче даваше всякакви други грешки, но не и на N75.. :?
тт

точно какво да те посъветвам незнам

 

Редактирано от malin4o_75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...