Jump to content

Проблем с оборотите


JonnySFU

Recommended Posts

Здравейте.

Карам Ауди А4 8K5 B8 дизел 2,0 TDI 143 коня.

От известно време забелязах странен проблем. Не мога да разбера кога точно го прави, но колата взе да вдига оборотите на 1000 оборота и ги държи там. Помислих че, е проблем с DPF филтъра и направихме пренудителна регенерация, имаше 10 грама нагар и след регенерацията изписа че, има (-74) грама. След 36 часа отново взе да вдига оборотите. Помислих че, датчика за температурата показва минусови стойности и колата пуска "автоматичния смукач", защото по мое наблюдения го правеше сутрин при първо палене. Днес обаче го направи при загряла кола и 35 градуса на въздоха. Спрях климатика да не би той да вдига оборотите на мотора но не се повлия. След като загасих мотора и запалих отново оборотите си дойдоха на местото.

      

 

      Моля за някакви идеи по моя проблем:wall:

Благодаря предварително :zustimm:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да не се получава при топло време и тежък градски трафик тип тръгни / спри?

 

Виждал съм подобен ефект на бензиново Б8 - колата вдига сама оборотите за да вдигне дебита на водната помпа за да се охлади по-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го има същото нещо от няколко месеца от време на време. И аз си мислех, че е проблем, но майстора ми е проверил всичко възможно. Нямам проблем с ДПФ, нито с датчици. Проверихме даже и тази машинка, която вдига оборотите при отпускане на съединителя, защото оборотите ми седят понякога около 980, точно колкото стават при сработване на машинката. И от нея не е. (снимка). 

За мен досега това е загадка и вече 10хил.км. така си карам. Не можах да намеря никакви закономерности кога го прави и защо.

2016-03-23_15.09.17.jpg

Редактирано от yoan4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пролема е решен :razz::

 

Оказа се, че проблем няма, или по точно не такъв за който е нужен ремонт.

След ровене по сайтове и фируми открих, че това е нормално.

Колата следи тока в акумолатора и при падане под определено ниво в следствие на :

  - каране на къси разстояния с топло време с климатик

  -в студено време с подгряване на седалките

  -слушане на музика при изключен двигател

  -и др.

Вдигането на оборотите на празен ход е с цел алтернатора да подава повече заряден ток.

В ръководството за експлоатация е описано още какво може да очаквате е описано  от 226 - 228 страница.

 

:verweis:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...