marian Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 проблем с температурата стига 100градуса задържа на тази точка после спада на 90 известно време и пак на 100. извън градско пак го прави. маркучите не са твърди. има обикновенна газова уредба охладителната течност не мирише на газ. Ходих на сервиз казаха ми че проблема ми е в виското смених перката но проблема си остана. водната помпа е на една година. На 51канал на климароника ми показва 82. на 100гадуса нормално ли е да се включи и перката на климатика? къде да тъеся проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Отиди при газаджиите да ти монтират изпарителя паралелно на охладителната система. Ако е монтиран последователно, може да се явява като ограничител на дебита на охлаждаща течност и за това загрява повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marian Публикувано 1 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 газовата ми е от 10години проблемите почнаха от последния месец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 (Редактирано) Уреда ли гледаш на таблото или с ваг е на 100 градуса. Ако е с ваг не е проблем, но на уреда в таблото трябва да е на 90. Градско и на място температурата винаги е по висока особено на газ. Перката на климатроника се включва от температурата на изпарителя, ако има достатъчно фреон е нормално първоначално да не тръгне веднага. Намалее ли работи веднага след старт, независимо каква е външната температура, стига да не е под 5 гр. Виж си температурата на ваг двигателя. Ако се разминава с тази на таблото смени си температурния датчик, на тройника или таблото с уредите не ти отчита правилно при нормално работещ датчик не трябва да вдига над 90. Даже и по ваг да ти показва 95. Редактирано 1 Юли 2016 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Savko Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Имах същият проблем - смених датчика и се оправи. Сега понякога, когато я загася топла, и след това дам на контакт за да паля вдига над 90,но бързо се нормализира. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marian Публикувано 1 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 както писах по рано 1. смених ВИСКОТО сега имам чувството че перката се върти с по високи обороти особено като дам газ. проблема си остава на VAG ми показва стойности от 102 -105 градуса независимо стрелката дали е на 90 или 100 измерих температурата на водата 100 градуса е. в някои случай като вдигна обороти над 2500 и пада на 90 утре мисля да извадя радиатора и да се помъча да го промия (карам с вода не с антифриз от много време) ако не се оправи да сваля водната помпа и като за последно гарнитура на главата . има някакъв странен шум от към въздушния филтър наподобява бълбукане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване