s7r3l0k Публикувано 19 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 С доста забавяне, всичко е сменено. Шпонка при този мотор НЯМА! Коляновият вал и зъбното колело на него са здрави. Сменихме за всеки случай болтовете на демпферната шайба и коляновия вал. Сменени са всички уплътнения на ГНП-то + семеринга на вала му. Почистен и затабен беше EGR-а, който е бил блокирал полуотворен и всмукателния колектор. Имам чувството, че в ниските се пооправиха нещата, но във високите обороти пак е мудна, може би е една идея по-добре. Все още чувам някакво грозно хъркане около 2000-2400 оборота. Сякаш се чува под колата, а не от двигателният отсек, но не съм сигурен. Като имам време ще прегледам какво се е случило със стойностите на помпата и при нужда ще направя и логове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване