Jump to content

Проблем с тресяне и мощност


BASHO

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Сполетя ме огромна беда!

Скъсах пистов ремък и той се нави на шайбата на коляновия вал и оттам къса и  ангренаж:wall:.

Страшна беля . Смених всички клапани , повдигачи , водачи на клапаните , шлайфане на глава и напасване на клапаните, гарнитури и съответно цялостно обслужване.

Взимам си колата от сервиза и ми казват " Абе т'ва не осети ли че ти е разбит демфера"? Викам им как така разбит ,колата вървеше като " пушка" преди да скъсам ремък. Нямаше момент в който да й зададеш и да не излети ( абе доволно вървене). Казват ми то сигурн като е скъсала ремъка е скъсала и демфер. Качвам се в колата : майко мила - тя се тресе  , подскача и няма никаква мощност :wall::wall:.Натискаш газта и страхотни вибрации. Ами  какво да правим то вече съм си свалил гащите ще се дупя и отивам и  купувам нов демфер със нов съединител комплект.

Карам колата пак в сервиза и започват да свалят скоросната кутия. 

Вечерта им звъня да проверя какво става, надали е толкоз трудоемко да се смени съединител в сервиз , а те ми съобщават че проблема не се оправил след смяната на демфера и съединителя. Шок и ужас 800 лв. напразно.

И така вече 4-ти ден са се надвесили над нея и умуват какво може да е.

Ако някой има представа на какво може да се дължи моля да сподели.

Колата е Ауди А4 Б5 фейслифт 2000г. AFN 110 к.с. 

 

Предварително благодаря

Link to comment
Share on other sites

Дюзи,центровка на ангренажа,на помпа такива неща да гледат,някой разпръсквач да не работи коректно.Или да са напълнили повдигачите и колата да работи супер нестабилно.Оставете я да поработи на празен ход, да загрее добре и леко и давайте газ, но това ако всичко друго е ок и сте сигурни в това.

Link to comment
Share on other sites

Преди 4 часа, buzzi написа:

Цитиране на предходно мнение!

Здравейте,

Току що си взех колата от сервиза.

Оказало се 1 дюза. Интересно как така изведнъж е станала тази поредица от повреди (преди скъсването колата нпмаше никакви проблеми)

за сега колата варви нормално.

Благодаря за бързия отговор.

Адмирации.

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

Изброявам малка част от случайности случили се по време на работата ми, изгаряне на компютър на кола по време на тест за тропане на предница, пукане и скъсване на спирачен маркуч по време на тест за работата на двигателя записване на лог,блокирало колелo след монтаж на рециклирана рейка,запалил се в следствие на превъртане от мн износен обтегач пистов ремък след смяна на съединител имат ли връзка според теб изброените проблеми?

Най често се случва след ревизия на глава да ми звънят че мотора работи ужасно,след разговор разбирам за почистени повдигачите наблъскани с масло до горе,не сменени дихтунга на дюзи и тн.Който не работи той не греши.На нови коли какви неща се случват само,карай и си свиркай.

Link to comment
Share on other sites

Проблемът е, че повечето майстори само така се водят, без да разбират. Имаше един виц - "Казвам ти майсторе, защото не ти знам името ..." и т.н.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Другото е че всички се пишат за майстори и като им закарат дизел си мислят,  че е като бензин. Свалят дюзи и качват без да сменят дифтунките или без да ги отвърнат с горелка. А при мен пък бяха сложили две дефтунки. Едната беше останала на главата. И се мъчиха да напаснят тръбите за гориво отгоре и като ги видях полудях.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...