Jump to content

Проблем с тресяне и мощност


BASHO

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Сполетя ме огромна беда!

Скъсах пистов ремък и той се нави на шайбата на коляновия вал и оттам къса и  ангренаж:wall:.

Страшна беля . Смених всички клапани , повдигачи , водачи на клапаните , шлайфане на глава и напасване на клапаните, гарнитури и съответно цялостно обслужване.

Взимам си колата от сервиза и ми казват " Абе т'ва не осети ли че ти е разбит демфера"? Викам им как така разбит ,колата вървеше като " пушка" преди да скъсам ремък. Нямаше момент в който да й зададеш и да не излети ( абе доволно вървене). Казват ми то сигурн като е скъсала ремъка е скъсала и демфер. Качвам се в колата : майко мила - тя се тресе  , подскача и няма никаква мощност :wall::wall:.Натискаш газта и страхотни вибрации. Ами  какво да правим то вече съм си свалил гащите ще се дупя и отивам и  купувам нов демфер със нов съединител комплект.

Карам колата пак в сервиза и започват да свалят скоросната кутия. 

Вечерта им звъня да проверя какво става, надали е толкоз трудоемко да се смени съединител в сервиз , а те ми съобщават че проблема не се оправил след смяната на демфера и съединителя. Шок и ужас 800 лв. напразно.

И така вече 4-ти ден са се надвесили над нея и умуват какво може да е.

Ако някой има представа на какво може да се дължи моля да сподели.

Колата е Ауди А4 Б5 фейслифт 2000г. AFN 110 к.с. 

 

Предварително благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзи,центровка на ангренажа,на помпа такива неща да гледат,някой разпръсквач да не работи коректно.Или да са напълнили повдигачите и колата да работи супер нестабилно.Оставете я да поработи на празен ход, да загрее добре и леко и давайте газ, но това ако всичко друго е ок и сте сигурни в това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 4 часа, buzzi написа:

Цитиране на предходно мнение!

Здравейте,

Току що си взех колата от сервиза.

Оказало се 1 дюза. Интересно как така изведнъж е станала тази поредица от повреди (преди скъсването колата нпмаше никакви проблеми)

за сега колата варви нормално.

Благодаря за бързия отговор.

Адмирации.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изброявам малка част от случайности случили се по време на работата ми, изгаряне на компютър на кола по време на тест за тропане на предница, пукане и скъсване на спирачен маркуч по време на тест за работата на двигателя записване на лог,блокирало колелo след монтаж на рециклирана рейка,запалил се в следствие на превъртане от мн износен обтегач пистов ремък след смяна на съединител имат ли връзка според теб изброените проблеми?

Най често се случва след ревизия на глава да ми звънят че мотора работи ужасно,след разговор разбирам за почистени повдигачите наблъскани с масло до горе,не сменени дихтунга на дюзи и тн.Който не работи той не греши.На нови коли какви неща се случват само,карай и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е, че повечето майстори само така се водят, без да разбират. Имаше един виц - "Казвам ти майсторе, защото не ти знам името ..." и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Другото е че всички се пишат за майстори и като им закарат дизел си мислят,  че е като бензин. Свалят дюзи и качват без да сменят дифтунките или без да ги отвърнат с горелка. А при мен пък бяха сложили две дефтунки. Едната беше останала на главата. И се мъчиха да напаснят тръбите за гориво отгоре и като ги видях полудях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...