Ако си опитал да палиш с включен кабел за ваг и си с премахнат имобилайзер, няма да запалиш.
Изчисти грешката и махни кабела на вага и тогава ще запали.
Да сложих възвратен клапан, подобрение имаше няколко дена. Помпата тръгва мудно в началото след 3 секунда е направила налягане. За това взех плюс от чистачките, да тръгва още на контакт. Сега се чудя дали да е изключвам като съм на газ.
Явно не съм попаднал на читава китайска.
Сменяй е горивната помпа, щом ти гори предпазителя. При мен на третия предпазител изгоря основата и сега съм с изваден бушон извън бушонерата, което не е приятно. След смяна на помпата нещата дойдоха в норми. И съвет трудно можеш да попаднеш на читава китайска. Сега съм с клапан и преработена система за работа на помпата още на контакт. Китайската тръгва с по малко налягане което се усилва чак на третата секунда и от там по бавно палене особено след престой.
При стартер при мен сутрин въртеше тегаво, като загрее палеше от четвърт. При мен всеки път изпушва, но ми е променена таблицата за лесно палене след чипа. Хем, че не съм имал проблем с топло палене, но така исках да пали студена с повече гориво.
Ако е затапен егр, няма да цапа колекторите, т.е само масълце има по тях. Има много инфо за и против махане и извеждане в атмосферата.
Карал ли си зад някоя лада или жигула с изведени отдолу картерни газове. Не е приятно за теб и околните. Аз не бих ги премахнал.
Слагам редовно всичко що е масло. И м16 съм слагал и така добре упльтнява помпата, че работи като бензин. Не ме интересува екологията яд ме е пе късно ги пропуши.
Другото е че всички се пишат за майстори и като им закарат дизел си мислят, че е като бензин. Свалят дюзи и качват без да сменят дифтунките или без да ги отвърнат с горелка. А при мен пък бяха сложили две дефтунки. Едната беше останала на главата. И се мъчиха да напаснят тръбите за гориво отгоре и като ги видях полудях.
Хем искаш да ни ти е шумен двигателя, хем да си остане с предварение. Така си е добре, но като искаш си е човъркай още. С връщане назад има вероятност да не пали добре сутрин и малко повече да пуши.
И не знаех, че на ауди с тоя мотор оборотите трябва да са 861 при vw са 903. По спокоен е мотора на 903 и по малки вибрации има.
Така е добре не е пипай повече.Но пък разход, вървеж и палене ще е по добре. Една идея по шумна е, но ако ти се занимава е направи между червената и синята линия. И пак ти казвам вдигни си оборотите на 903.