Мишан Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Здравей damagemaker,вече месец и повече нищо не пишеш за проблема,справили се или още прави номера.Пиши какво се случва,че имам същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
damagemaker Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 При мен проблемът не е решен! След смяна на "датчик на Хол" имаше подобрение около 300 км и след това пак започна да придърпва (поне не гърми)! Сега ми дава грешка в "Ламбда сонда" ! Карам си така и си свиркам :whistle: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 10 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2022 Колеги след толкова години някой реши ли проблемът? ☺️ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crossa Публикувано 10 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2022 (Редактирано) Привет, колега! При мен проблема се реши, след смяна на датчика на хол (намира се под дистрибуторната капачка). Когато няма сигнал от него, двигателя взима сигнал само от датчика на коляновия вал, влиза в авариен режим и не може да се форсира над 3000 оборота. След смяната усетих как двигателя си възвърна моментално 20 коня Ако и на диагностика ти излиза датчик на хол, като грешка, вероятно там ще е проблема. Редактирано 11 Юли 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 10 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2022 Мерси колега, да дава го като грешка мисля, но си е карал и без него доста време! Обаче това спиране на около 3000-3500 об на газ е съпроводено и с гърмеж, премине ли след 4000 се оправя, но не винаги успява и трябва да се загася и пали в движение за да се оправи… и това не става от първия път понякога. На бензин перманентно кълца и прекъсва при подаване на газ, дори и студена не върви. Датчика на коляновия и стъпковия мотор са сменени с оригинални от друг АДА. Временно не е гърмяла и прекъсвала на газ след смяна на палец и капачка. Почнах да подозирам детонационния датчик понеже доста се чува аванса как чука като е на газ дори и на ниски обороти след смяната на изпарителя с нов. Преди със стария изпарител се чуваше само след 4000об , но пак си прекъсваше понякога след 3000об. Ясно е, че не са го настроили нещо, но това не е проблемът за който пиша тук. При теб на бензин вървеше ли в ниските обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване