Мишан Posted September 26, 2016 Report Share Posted September 26, 2016 Здравей damagemaker,вече месец и повече нищо не пишеш за проблема,справили се или още прави номера.Пиши какво се случва,че имам същия проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damagemaker Posted September 26, 2016 Report Share Posted September 26, 2016 При мен проблемът не е решен! След смяна на "датчик на Хол" имаше подобрение около 300 км и след това пак започна да придърпва (поне не гърми)! Сега ми дава грешка в "Ламбда сонда" ! Карам си така и си свиркам :whistle: Link to comment Share on other sites More sharing options...
krasi85_ Posted July 10, 2022 Report Share Posted July 10, 2022 Колеги след толкова години някой реши ли проблемът? ☺️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
crossa Posted July 10, 2022 Author Report Share Posted July 10, 2022 (edited) Привет, колега! При мен проблема се реши, след смяна на датчика на хол (намира се под дистрибуторната капачка). Когато няма сигнал от него, двигателя взима сигнал само от датчика на коляновия вал, влиза в авариен режим и не може да се форсира над 3000 оборота. След смяната усетих как двигателя си възвърна моментално 20 коня Ако и на диагностика ти излиза датчик на хол, като грешка, вероятно там ще е проблема. Edited July 11, 2022 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Link to comment Share on other sites More sharing options...
krasi85_ Posted July 10, 2022 Report Share Posted July 10, 2022 Мерси колега, да дава го като грешка мисля, но си е карал и без него доста време! Обаче това спиране на около 3000-3500 об на газ е съпроводено и с гърмеж, премине ли след 4000 се оправя, но не винаги успява и трябва да се загася и пали в движение за да се оправи… и това не става от първия път понякога. На бензин перманентно кълца и прекъсва при подаване на газ, дори и студена не върви. Датчика на коляновия и стъпковия мотор са сменени с оригинални от друг АДА. Временно не е гърмяла и прекъсвала на газ след смяна на палец и капачка. Почнах да подозирам детонационния датчик понеже доста се чува аванса как чука като е на газ дори и на ниски обороти след смяната на изпарителя с нов. Преди със стария изпарител се чуваше само след 4000об , но пак си прекъсваше понякога след 3000об. Ясно е, че не са го настроили нещо, но това не е проблемът за който пиша тук. При теб на бензин вървеше ли в ниските обороти. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now