topi78 Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Здравейте колеги, та значи филма е следния, колата е А3 2.0 TDI 140 HP небезизвестния BKD мотор. Та пукна глава на 1 цилиндър, от там водно ударче и крива биела на 1 цилиндър. В тази връзка не можах да намеря момента на затягане на биелните лагери, защото ще ги сменям всичките плюс нови сегменти т.н.. Моля за помощ някой ако знае момента на затягане, а после ще пусна една темичка с богат снимков материал, че тези глави голям проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 За лагери незнам неса голямо значение само да не останат лабави главата ш ас съм сменял и моъта на първи цилиндър GT-I9195 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiivanov Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Както и мойта на първи цилиндър на 3 места. Явно там е слабото място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Само за инфо.....номерата на главите ви на "А" или "В" ли завършват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiivanov Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Да.Сега сложих с "C". За "B" главите не съм чул да има пукнати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Аз съм виждал с очите си гаранционно сменене глава - именно "В" с "С".........! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване