CHILIEV Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Здравейте, групата. От скоро се сдобих с А4, Б5, 1.8, 95г. бензин. Не съм много в час с аудитата, но от няколко седмици гледам такива и това е единственото, което беше с прозорци с ръчка. Аналогови едвалине . Което е странно за мен защото останалите бяха с рефлекторни фарове а това с лупи, климатроник и т.н. Естествено съдбата е готино нещо и баш нея взех, но да не се отплесвам. Та въпроса - ако си взема моторчетата, бутоните, предполагам някакво командване ще стане ли сравнително леко и аз да вляза в този век с ел джамове? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 (Редактирано) трябват ти целите механизми комплект барабар с корите, бутоните и окабеляването, защото панела на шофьора командва и четирите(или само двете предни, зависи от мераците) прозореца. Оттам ако всичко трябва да е като по учебник, си иска друг комфорт модул, т.е. помпата за централното, оттам доста кабелаци и най-вече настройки на модула и запознаването му с ECU-то. Е, може и само да си ги сложиш, да им пуснеш точец и всеки сам да си командва от мястото прозорчето, без модни комфорт забежки. А да, ако решиш нещата да са както трябва, важния момент е много, ама МНОГО дОбър жичкаджия, търпелив, добричък, културен и великодушно прощаващ дребните човешки слабости. Редактирано 25 Август 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHILIEV Публикувано 25 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 (Редактирано) Мерси за бързия отговор, Нико. Като цяло искам да направя само предните. Комфорт модул също не ми трябва. Тая кола е работна. Имам друга да си коча с глезотии. Вчера говорих с човека, който ми слага алармата. Та той обясни, че зависело от модела на мотора, па после тея ел стъкла трябвало да се вържат към еку-то та на някой ставала на други имало незнам какви изводи и така. Общо взето съм виждал ел стъкла на жигули, а този тип малко ме обърка, ни явно е говорил за комфорта. Единствената екстра, която ми трябва е прозорците да се движат от копче ако може и да спират сами като стигнат крайно положение ще е екстра. Та значи механизмите и бутоните. По принцип на тези кори не мога ли да сменя целия подлакътник на вратата (това пластмасовото с дръжката, управлението на огледалата) с такъв с бутони или формата им е различна? Редактирано 25 Август 2016 от CHILIEV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Няма невъзможни неща, но няма да е лесно. И да не става комфорт модула ще вземеш друг. Но си е занимавка голяма. Аз едва ли бих се захванал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Всичките сте в голяма грешка. Така наречения "комфорт" модул което всъщност е със задържане на копчето да се вдигне/свали сам прозореца е в самата машинка. Мой приятел мина през тази процедура гарантирам че не трябва нито нова помпа за централно, нито обучаване на каквото и да било. Трябват ти: 1. Комплект ел. рамка от кола донор. 2. Предни кори с пласмаси с копчета. 3. Инсталацията от самата врата до купето е на букси сваля се без рязане. Останалата част е най-удачно сам да си проследиш кое къде се връзва, също едно снопче се опъва от дясната до лявата врата. Ако някой не вярва за помпата да й изключи буксите, и ако не съм прав ел. стъклата ще спрат Sent from my iPhone 6S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHILIEV Публикувано 26 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Комфорт модула не е ли при заключване да вдига сама стъклата? Какво е ел рамка? Пластмасите с копчета и без не са ли еднакви като размер и захващане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Пластмасите са еднакви,единствено трябва да сложиш тапи на дупките на врътките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHILIEV Публикувано 27 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Благодаря на всички. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване