lowforce Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 Става въпрос за A3 1.8T AGU, при каране колата си загрява нормално и държи 90 градуса (според таблото), перките се пускат спират и всичко изглежда нормално. На няколко пъти обаче след като я изгася и след това дам на контакт температурата отива на около 110 градуса, а след като запаля стрелката си отива бавно на 90. Ясно е, че антифриза ще вдигне повече градуси след като двигателя се спре, но не бях виждал такова нещо а имам колата от доста време и е карана съответно в какви ли не жеги и режими на мотора, винаги стрелката е била като закована на 90 За съжаление нямах ВАГ КОМ под ръка в този момент, но вчера я закачих и видях, че реално таблото винаги показва 90, докато показанието на датчика е между 80 и 105 градуса. Извън този диапазон пробвах само под 80 градуса и общо взето датчика и таблото показват едно и също с толеранс от около 4-5 градуса, предполагам и над 105 е същото. Това ме навежда на мисълта, че по някаква причина температурата наистина е била 110, че и повече или евентуано има някакъв проблем с таблото? Как е при вашите А3ки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malin4o_75 Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 При мен е същото.Смених всичко по охладителната система и пак е така.И сега всеки път като реша че ще гася изчаквам перките да охладят радиатора и тогава гася Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Същата работа даже някой път ми се струва че е прекалено топло в купето при мен перките даже се пускат вече и на таблото като показва над 100 иначе като дам на контакт и видя че е бая гр. я паля пускам климатика и перките се пускат и я охлаждат до уж нормална температура принципно след като са се пуснали перките както е написал колегата че чака след като я изгасиш те не трябва ли да продължат дда бачкат докато я охладят на стария ми голф 3 докато не се охлади не спираха горе доло 5 мин след като съм го изгасил а тука не забелязвам такава работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 На 29.08.2016 г. at 19:22, lowforce написа: Става въпрос за A3 1.8T AGU, при каране колата си загрява нормално и държи 90 градуса (според таблото), перките се пускат спират и всичко изглежда нормално. На няколко пъти обаче след като я изгася и след това дам на контакт температурата отива на около 110 градуса, а след като запаля стрелката си отива бавно на 90. Ясно е, че антифриза ще вдигне повече градуси след като двигателя се спре, но не бях виждал такова нещо а имам колата от доста време и е карана съответно в какви ли не жеги и режими на мотора, винаги стрелката е била като закована на 90 За съжаление нямах ВАГ КОМ под ръка в този момент, но вчера я закачих и видях, че реално таблото винаги показва 90, докато показанието на датчика е между 80 и 105 градуса. Извън този диапазон пробвах само под 80 градуса и общо взето датчика и таблото показват едно и също с толеранс от около 4-5 градуса, предполагам и над 105 е същото. Това ме навежда на мисълта, че по някаква причина температурата наистина е била 110, че и повече или евентуано има някакъв проблем с таблото? Как е при вашите А3ки? И аз го имам този проблем от 3 години и няма проблеми с колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Това не проблем,а нормален режим на работа при това поколение охладителна система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 31 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Е, с какво се различава по-новото поколение, или там антифриза не се загрява толкова? Явно при всички е така, ама както писах по-нагоре имам колата от доста време и не бях виждал такова нещо. Примерно миналата година карах по едни пътища, където е само изкачване и най-малкия наклон е 10%. Кара се на 3та макс, и целия преход отнема около 2-3 часа. И всичко това на 38 градуса жега. Понеже ми е ясно какъв може да бъде изхода, хвърлях по едно око на температурата по-често от обичайното. Еми, не мина 90 градуса по табло, нито в движение, нито след като изгасих мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malin4o_75 Публикувано 2 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 На 1.09.2016 г. at 1:07, lowforce написа: По табло в движение ако ти мръдне стрелката имаш проблем.Стрелката стои от 85 до 105 само на 90 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване