dimitar ch Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Здравейте колеги, Наскоро имах проблем с утечка, след 1-2 месеца умуване майсторите намериха проблемните кабели и ги изолираха (след като запушиха и видяхме къде е проблемът). След това се оказа, че чистачките ми не работят (след драмата с утечката) и смених някакъв модул блок бордова електроника (8p0 907 279a). Чистачките се оправиха. Всичко уж точно - ама не. Остана следният проблем: По някой път когато съм извън колата и цъкна дистанционното да отключа, нищо не се случва. Цъкам няколко пъти, минава известно време и сработва. С ключа отключвам ръчно без проблем. Когато съм вътре в колата (пак по някой път, а не постоянно) и сложа ключа и дам контакт, светват всички лампи, което е нормално естествено, но след това остават повечето и не гаснат, чува се прецъкване все едно от мигачите и ако се опитам да завъртя да запаля не става нищо, дори не се мъчи да завърти - все едно е влязла в някакъв защитен режим или нещо подобно. Цъкам няколко пъти, минава известно време и всичко се оправя, паля си, лампите си загасват от таблото и карам. Ако някой има идея какво може да се случва и ме насочи ще съм благодарен. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Прочети колата за грешки. Сигурен съм, че ще ти излезе грешка за някой от терминалите. Въпросът е за кой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar ch Публикувано 9 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Да, като за начало тия дни с това ще започна, дано покаже нещо. Ще пиша резултата от диагностиката. Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar ch Публикувано 21 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Здравейте, Колата беше при майстори. Казаха, че не са открили грешки за проблема като са я вързали на компютър. Сменили са някакво реле за управление на електрониката (доколкото разбрах) с цена 21лв и 50А. Надявам се това да е бил проблемът. Сега ще покарам известно време да видим дали ще ми прави ядове. Ще пиша тук понатам. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar ch Публикувано 7 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Здравейте, За съжаление проблемът не е отрстранен. Последните 2-3 дена на два пъти не можах да отключа през дистанционното, след като отключих с ключ дистанционното сработи. Един път ми направи и номерът, който описах по-горе с това като съм вътре да се разсветят лампите и да не може да завърти въобще. След около 30-тина секунди се оправи. Като за начало ще сменя батериите на дистанционнот, въпреки че се съмнявам да е това. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Нека ти прочета колата. Принципно, всяка аномалия в елуктрониката се регистрира и записва като грешка. Може майсторите ти да не са имали нужния кабел за четену на колата ти. Неизгасването на лампите в купето, говори за липса на терминал 15. Той се управлява от клемореда. Ако има проблем с него, би трябвало да има записана грешка в модул Steering wheel. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar ch Публикувано 10 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Здрасти, С един колега прочетохме грешките снощи. Steering wheel е OK, но пък Steering Assist не е. Само да потвърдя, че говорим за лампите на таблото, не плафони и т.н. Ако имаш време мога да пратя .лог файла на лично или да го пусна тук да му хвърлиш едно око. Не е като да няма грешки Благодаря! Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 (Редактирано) Постни ги тук, или ако има нещо конфеденциално, на лично. Дай направо целия лог. P.S. преди 25 минути, dimitar ch написа: Само да потвърдя, че говорим за лампите на таблото, не плафони и т.н. Не съм те разбрал, но нищо. Сега те разбрах. Редактирано 10 Октомври 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Мисля, ще е по-добре колегата dimitar ch да качи лог-а тук, така хем ще има повече мнения, хем следващите ще имат от къде да четат за решенията. Все пак той си решава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar ch Публикувано 9 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 Здравейте, В лог файла не се виждаше особен проблем. Единственото, което се забелязваше беше спад в напрежението до към 6-7 волта, доколкото си спомням. След това всичко се нормализираше от само себе си. Последните 2 седмици, майсторите разглабяха и са сменили още две релета (реле силово и реле мототна електроника). Едното е било оригинално и е давал проблем вътре в някакъв елемент. Номерът на това реле е: 1К0 906 381, както и голям номер 458 на него в изглед отгоре. Другото е било сменяно (някога във времето) и е неоригинално според тях, произведено в Португалия, от tyco предполагам, с номер А 002 542 13 19, и се е нагрявало много - чак парело. Сега забелязах, че и на първото, оригиналното със знак на Ауди производителят е Португалия. Както и е да е. Имало е окисляване на куплунзите под таблото и на електрониката зад левия фар в моторното отделение. Засега е това. Ще карам известно време да видим и ще пиша ъпдейт ако има. Нещо, което са ми сменили майсторите за мое улеснение (но вече ме дразни) от компютъра е, че ксенона ми се пали още с даване на контакт, после при пускане на първо положение ксенона гансе и се палят габаритите и след това на второ положение пак се пуска ксенон. Мисълта ми е, че през деня ок, но вечерта има 2 паления на ксенона, което не е добре въобще за крушки и т.н. Другото, което е че не мога да угася фаровете напълно без да угася колата май. Предполагам на компютър лесно ще си върна старите настройки. Това беше малко офтопик. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 Да, можеш да си върнеш функциите на фаровете в старото положение, както са били. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar ch Публикувано 10 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Здравейте, Само да допълня, забравих да кажа, че майсторите са забелезяли нещо странно с подгряването на свещите. При първото даване на контакт лампата светва за секунда и гасне, на второто даване на контакт си задържа и пуска подгряването. Казаха в студените дни да давам два пъти контакт, за да пусне подгряването на свещите. Имало информация за тоя проблем по интернет, но според тях не е свързан с главния такъв. Ако някой знае нещо по въпроса моля да пише. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar ch Публикувано 11 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 Поправка, на първото завъртане при студен двигател, лампата въобще не светка. На второто завъртане на ключа светка и подгрява свещите. Гледам по нета за реле 109, но това май е това реле точно, което смениха първо - където писах по-нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Понякога се случва да ти монтират нова дефектна част...мисля си аз. Диагностиката няма ли да го хване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar ch Публикувано 12 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Знам ли може и да го хване, аз гледах старите грешки с тебе където четохме, ама не ми се струват свързани. Тъпото е, че това реле 109 при А3 8P май го няма и като гледам еквивалента му е 458, което е сменено. Наистина може да са сложили дефектна част, не е изключено, но си мисля, че вероятността е малка. Не знам обаче тоя проблем от кога е, с тая лампа, просто не ми е правил впечатление. Но потвърждавам (днес и вчера), че на първо завъртане лампата не пали, на второ си светка за 1 секунда и гасне, както трябва да е. Това става абсолютно всеки път поне досега. Ще покарам малко и после може би диагностика. Независимо с лампа или не колата си пали поне сега нормално. Ще видим на по-студено време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване