Jump to content

Въздух в горивната система


Mitko Dimitrov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Колата е Audi A6 C5 Allroad 2.5, от някъде дърпа въздух в горивната система. Вижда се в прозрачния маркуч, които излиза от филтъра. Когато оставя колата под наклон със задницата назад за повече от 8 часа паленето става мнооого трудно. Проверих маркучите за дупки, мазах ги с пяна да видя дали не дърпа отнякъде, поне видимо около филтъра и гнп-то няма проблем. Все още не съм гледал в резервоара, защото там също има помпа. Някои сблъсквал ли се е с такъв проблем? Някои знае някои специалист по дизели в София?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна всички маркучи(дори тези за обратнана нафта) , дифтхунги (даже и тези на дюзите)клапан горивен филтър( гумичката също).  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А между филтъра и резервоара? Там нямам идея как стават нещата. 

 

А за самите маркучи, дифтунги и тн. от къде може да взема спецификация?

Редактирано от Mitko Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите за горивопровод. Другите са за излишно гориво. Размера по твоите стари., лошото е, че трябва да махнеш запресовката при прозрачната шлауфка... Но там маркуча е на два размера10 и12мм. Ако пък си масон може да си поръчаш нови. Размера на маркуча за излишното гориво на дюзите е 3.5мм по спомен, с  парче от стария е най-точно Дифтхунгите  можеш да вземеш от всеки форумен търговец, маркучите също. Може и от почти всеки магазин.

Евтиният вариант е ... само смяна клапан и изрязване на маркучите по малко(до скобите) за да премахнеш деформираната и напукана част, не забравяй, че двигателя вибрира и се клати.... и ако окъсиш много ще ги скъса бързо. Ако маркуча е остарял изцяло, може много скоро пак да се цепне покрай(под) скобите. По същият начин и за излишната нафта...режеш по малко накрая и набиваш пак...но е божа работа. Ако продължи да пали трудно...смяна гарнитури на помпата. 

Една насока: при цепнат маркуч овлажнява покрай цепката. Измии , покарай и прегледай после внимателно. Друг вариант е надуването на системата с 2бара, след като си измил мотора...ще навлажни  някъде ако е от маркуч, ако не е остава клапана на филтъра.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, благодаря за отговорите!

 

- Гарнитурите на помпата са сменени. Нея за сега я изключвам.

- Всички маркучи изглеждат във видими добро състояние(тези в двигателния отсек до които имам достъп). Гума е мега и не се виждат гънки, мини дупчици и тн.

- Не съм пробвал под налягане, но пробвах с измиване, каране и гледане за образуване на влажни места, нямаше никъде. Пробвах и с пяна пак нищо.

- мерси Бат Сашо за линка, вижда се че има доста места по веригата, които не се виждат и може да дърпа въздух, но ми се иска да видя по-лесните неща първо преди да се метна в дълбокото.

- клапана на филтъра ще го сменя, там е по-лесно, предполагам не е и скъп.

 

Нещо ме дърпа да мисля, че проблема е в резервоара, там също има доста маркучета и свръзки. Ще погледна там уикенда, да видя какво е положението. 

 

Нещо което забелязах, когато запаля колата(някои друг я запали, а аз гледам прозрачната тръба) минават 5-8сек преди да се появят балончетата, което ме кара да мисля, че проблема е в резервоара, там също има доста маркучета и свръзки. Ще погледна там уикенда, да видя какво е положението. 

 

Когато има такъв проблем, къде най-често се оказва ахилесовата пета? Също така, къде е по вероятно да търси причинитела, преди ГНП-то или след ГНП-то?

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Mitko Dimitrov написа:

- Всички маркучи изглеждат във видими добро състояние(тези в двигателния отсек до които имам достъп). Гума е мега и не се виждат гънки, мини дупчици и тн.

 Това не е критерий, пукат се отвътре под скобите по дължина. И не се вижда докато не се свали маркуча и се разтвори.

С маркучите  на дюзите...ако има проблем овлажнява веднага.

Преди 3 часа, Mitko Dimitrov написа:

Пробвах и с пяна пак нищо.

 С пяна няма как да видиш пропуски при система работеща на вакум. или докато не се надуе принудително, ама пак няма да стане, защото навтата е течна и нЕма балончета

Преди 3 часа, Mitko Dimitrov написа:

- клапана на филтъра ще го сменя, там е по-лесно, предполагам не е и скъп.

Между 25-40лв

Преди 3 часа, Mitko Dimitrov написа:

Нещо ме дърпа да мисля, че проблема е в резервоара

Не ми се вярва, освен да го почистиш, друго няма да можеш да направиш. Всичко е на шлауфки и са набити на топло. А ги извадиш...после ще смуче от там. Има една единствена засмукваща в кошницата, всичко друго е преливащо и под налягане.

 

 

Преди 3 часа, Mitko Dimitrov написа:

Нещо което забелязах, когато запаля колата(някои друг я запали, а аз гледам прозрачната тръба) минават 5-8сек преди да се появят балончетата,

 Нормално, след като филтъра е най-високата точка да се събира въздуха там, Между другото сега е времето да си смениш и горивният филтър.

Преди 3 часа, Mitko Dimitrov написа:

Също така, къде е по вероятно да търси причинитела, преди ГНП-то или след ГНП-то?

   Независимо къде е пробива въздуха отива в помпата. такава е системата на VP44

 Помисли, ако се занимаваш ...после как ще обезвъздушаваш.

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...