Jump to content

Ремонт на двигател Ауди А3 8Л - след скъсан ремък


ra40ni

Recommended Posts

Здравейте,

Става въпрос за Ауди А3 8Л 1998г. 1.6 101к.с.

Скъсах ремък ...
(До колкото успяха да ми обяснят в сервиза - причината е съвсем неясна. Няма запекла ролка, ремъка не е стар и износен, всички части по двигателя са качествени и сменяни редовно, НО ... )

От там : 8-те клапана са заминали.
Почти не разбирам за какво идва реч. Това, което майстора ми каза е, че следва ремонт на главата.
Трябва да се сменят и някакви обтегачи, водна помпа, разпределителен вал.

Опитах се да чета по темата, но не съм достатъчно технически грамотен за да разбера повечето статии.

Имам няколко простички въпроса, на които търся отговори:
- Колко време отнема ремонта ? ( никой не се ангажира с точно време, но все пак - 2-3 дни ? 1-2 седмици ? месец или повече ? )
- Колко струва ремонта ? ( отново съвсем ориентировъчно - 100 ? 500 ? 1000 ? 2000 ? )
- След подобен ремонт двигателя променя ли се осезаемо ? Има ли период на разработване ?
- Съвсем на скоро обслужих ходовата част, рециклирах рейка, общо взето пое около 600лв... Ако този ремонт е повече от 1000 лв заслужава ли си да я правя изобщо или да изхвърлям и да търся друга ?

Изключително ще ми е полезна всякаква информация и коментари по темата.

Ако някой е преминал през същото на драго сърце приемам съвети за сервизи и майстори, които да потърся или пък да избягвам :)

Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако минеш само с ремонт на глава и нови комплект ангренаж сценарят е следния:

Време за ремонт 2-3 до 4 дни ако майсторите са сериозни и не се подмотват.

Цена: 350 400 лева ремонт на главата, нова гарнитура, болтове за главата, ангренаж и още някоя гарнитурка, семеринг ако излезе още 500 лева ги сложи грубо. За вала не знам какво е положението. И вече каквото си се разберете за работа.

1200-1300 лева общо примерно

Резултат имаш отварян и ремонтиран двигател на който може да разчиташ (разбира се ако майсторите са читави и не ти я претупат)

Вторият вариант е друг мотор, пускат ти го вътре и си караш (отново го имам момента с майсторите и "читавостта" на другия двигател.

Аз в моят случай избрах първият вариант защото сам си правих колата и си имам доверие, че ще стане. За мое щастие така и стана. (колата не беше ауди).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...